As fuck

πŸ”₯ | Latest

Af, Memes, and Shade: WHEN YOUIRE TRYNA STAY POSITIVE
 IGI BLERD.VISION
 BUT BARRY KILLED YOUR BROTHER
 AND YOU PETTY AF
Cisco was throwing *SO* much shade on last night's crossover episode of TheFlash. πŸ˜‚πŸ˜‚ I mean, he has every reason to be but I'm afraid this is going to be remembered as Cisco's "Season 3 Felicity" phase. What do you guys think of Season 3 Cisco and his bro-angst? -- Consider this a submission to @world_of_flash_'s caption contest. πŸ™ŒπŸΎ

Cisco was throwing *SO* much shade on last night's crossover episode of TheFlash. πŸ˜‚πŸ˜‚ I mean, he has every reason to be but I'm afraid this i...

Af, Memes, and Camera: This nigga in the background With
 whole camera tripod setup
He serious AF πŸ˜‚

He serious AF πŸ˜‚

Af, Dress, and Dresses: this dress is cute af
from @boohoo 😍😍😍

from @boohoo 😍😍😍

Af, Memes, and Fat: When ufake af but at least ur honest
 about it
 FONY
Big fat Fony πŸ˜‚πŸ˜©

Big fat Fony πŸ˜‚πŸ˜©

Af, Barcelona, and Memes: Barcelona dan Real Madrid sepakat akan
 Menyumbangkan seluruh keuntungan pada Laga
 El Clasico nanti untuk Chapecoense
 ECOENSE
 AF
 QATAR AIRWAYs Deko beko beko bek
 QATAR AIRWAY
 A 1973
 CHAPECO
 Joan 4 Gacies Johan
 RESPECT!
Barca dan Madrid akan mendonasikan keuntungan dari laga El Clasico akhir pekan nanti untuk Chapecoense. Solidaritas, Respect! πŸ‘ Sumber: Foxsports

Barca dan Madrid akan mendonasikan keuntungan dari laga El Clasico akhir pekan nanti untuk Chapecoense. Solidaritas, Respect! πŸ‘ Sumber: Foxs...

Af, Dancing, and Definitely: Am l high af or does his hair look
 like people dancing?
Yeah it's definitely people dancing πŸ’ƒπŸ» πŸ‘‰ @dirtylovegloveπŸ‘ˆ

Yeah it's definitely people dancing πŸ’ƒπŸ» πŸ‘‰ @dirtylovegloveπŸ‘ˆ

Af, Funny, and World Population: In case Someone Thinks
 They Irreplaceable
 Current World Population
 7,364,719,876
 View all people on 1 page
 Hoodclips.com
 TODAY
 THIS YEAR
 Births today
 Births this year
 199,219
 96,645,975
 Deaths today
 Deaths this year
 83,427
 40,472,697
 Population Growth today
 Population Growth this year
 115,792
 56,173,277
Lmao accurate af lol

Lmao accurate af lol

Af, Beer, and Funny: .4tm
 MRCAPONE:
 COLD BEER SOFT
 SERVICE
 ,,δΊˆι»‘ ζ—¦5aa ttFE in
 via
 Tube 5
 HIPowERMUSIC
 HI
 0
GTA lit af everyone check out @mrcaponee and watch full video on his youtube its lit af !!!

GTA lit af everyone check out @mrcaponee and watch full video on his youtube its lit af !!!

Af, Funny, and Lazy: Me in November vs me in December
Depressed, Lazy but festive AF. (Twitter: FreddyAmazin)

Depressed, Lazy but festive AF. (Twitter: FreddyAmazin)

Af, Fake, and Memes: When u fake af but at least ur honest
 about it
 FONY
 STAR
 SELECT
song dropping Friday 🌚 follow my personal @savrealm to hear the preview 🌚

song dropping Friday 🌚 follow my personal @savrealm to hear the preview 🌚

Af, Fuck You, and McDonalds: McDonald's employees always
 rolling they eyes when you pay
 with coins. Like bitch you broke af
 too, fuck you giving me attitude
 for?
Da Fuq πŸ˜‚πŸ˜‚

Da Fuq πŸ˜‚πŸ˜‚

Af, Memes, and πŸ€–: AF
 O Rei tem que terminar sua corrida.
πŸ’”

πŸ’”

Af, Funny, and Lit: They're invited to the cookout
They lit af πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ”₯ πŸ‘‰πŸ½(via: @storm_murphy1)

They lit af πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ”₯ πŸ‘‰πŸ½(via: @storm_murphy1)

Af, Fuck You, and McDonalds: McDonald's employees always
 rolling they eyes when you pay
 with coins. Like bitch you broke af
 too, fuck you giving me attitude
 for?
πŸ˜‚πŸ’€ WSHH

πŸ˜‚πŸ’€ WSHH

Af, Google, and Memes: When she says "Where's my hug?" but
 she ugly af soyou help her look for it
 Google
 Wheres hor hug?
Girls will be the first ones to get mad about a girl being called ugly, but talk shit behind a girls back, I don't get it, no correlation

Girls will be the first ones to get mad about a girl being called ugly, but talk shit behind a girls back, I don't get it, no correlation

Af, Festival, and Girl Memes: Me in November vs me in December
When ur dead inside but ur festive af @mybestiesays

When ur dead inside but ur festive af @mybestiesays

Af, Lit, and Girl Memes: SHE FOUND HER SONS PLAYLIST, IM
 ACTUALLY DYING
 acOHMEDYIIG
LMFAOO THE PLAYLIST LIT AF THO

LMFAOO THE PLAYLIST LIT AF THO

Af, Funny, and Alcohol: When you're festive AF but also a raging
 alcoholic
The only stocking I need this year @santasflask

The only stocking I need this year @santasflask

Af, Memes, and πŸ€–: Whenufake af but at least ur honest
 about it
 FONY
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ pettypost pettyastheycome straightclownin hegotjokes jokesfordays itsjustjokespeople itsfunnytome funnyisfunny randomhumor gamerhumor gamersgetit

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ pettypost pettyastheycome straightclownin hegotjokes jokesfordays itsjustjokespeople itsfunnytome funnyisfunny randomhumor gamerhumor...

Af, Memes, and Fancy: When you make noodles with bottled
 water instead of sink water
 inch
Fancy af @luxurylivings

Fancy af @luxurylivings

Af, Funny, and Afs: Baby Girl What's Your Name
 Hoodclips.com
Lmao im weak af lol hoodclips comedy HoodComedy

Lmao im weak af lol hoodclips comedy HoodComedy

Af, Club, and Memes: Corinthians
 Botafogo FR.
 Vasco da Gama
 Sao Paulo FC
 FC
 Cruzeiro Clube
 SE Palmeiras
 S, C
 AmΓ©rica MG
 Santos Futebol Clul
 ECO
 AF i AP
 ASitico Goianiense
 Santa Cruz FC.
 Nautico
 A A Ponte Preta
 1973
 APE
 Golis Esporte Clube Sport Club do Recif
 Ceara Sporting Club
 Avai Futebol Clube
 Figueirense FC
 CriciumaEC.
 Grimio FBPA
 Coritiba
 EC Vitoria
 Mico Paranaense
 America FC Oficial
 EC
 Juventude
 JEC
 Guarani FC
 Parana Clube
 Esporte Clube Bahia
Somos todos um sΓ³ πŸ™πŸ™πŸ™

Somos todos um sΓ³ πŸ™πŸ™πŸ™

Af, Funny, and Google: When she says 'Where's my hug?" but
 she ugly af soyou help her look for it
 Google
 Wheres hor hug?
This is actually so savage πŸ˜‚πŸ˜‚

This is actually so savage πŸ˜‚πŸ˜‚

Af, Bae, and Cars: Car rides with Bae!
 DrSmashlove
Did lil homie get a manicure? Sh!t. Nail game on point AF πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ (@dopegrounds πŸ‘ˆ)

Did lil homie get a manicure? Sh!t. Nail game on point AF πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ (@dopegrounds πŸ‘ˆ)

Af, Fuck You, and Funny: McDonald's employees always
 rolling they eyes when you pay
 with coins. Like bitch you broke af
 too, fuck you giving me attitude
 for?
Tag this person πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘‡πŸΎ

Tag this person πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘‡πŸΎ

Af, Memes, and Homework: when the teacher ask for
 homework and you gotta act like
 your looking for it even tho you
 didn't do it
 enut photos
accurate af @trapgodbart

accurate af @trapgodbart

Af, Memes, and Taco Bell: When you're drunk af and about to pass
 out but your friends say they're gonna
 get Taco Bell
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ tacotuesday pettypost pettyastheycome straightclownin hegotjokes jokesfordays itsjustjokespeople itsfunnytome funnyisfunny randomhumor animalhumor

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ tacotuesday pettypost pettyastheycome straightclownin hegotjokes jokesfordays itsjustjokespeople itsfunnytome funnyisfunny randomhumor...

Af, Memes, and Brasil: CHAPEC
 AF
 1973
 CHAPECOEC
 HLUTO
Hoje acordei pronto pra fazer o que faço diariamente, levar alegria as pessoas. Mas ao me deparar com essa notícia terrível, não tem como rir hoje. Sonhos foram destruídos, jovens e promissoras vidas interrompidas. Uma perda irreparÑvel para o futebol, para imprensa e para todos os familiares das vítimas. Difícil de acreditar. Meus sentimentos a todos os familiares, amigos, torcida e a população da cidade de Chapecó. O Brasil hoje tem uma só torcida. ForçaChape Luto

Hoje acordei pronto pra fazer o que faço diariamente, levar alegria as pessoas. Mas ao me deparar com essa notícia terrível, não tem como ri...

Af, Memes, and Travel: Three players that were injured/
 suspended for the final and didn't
 travel with the Chapecoense team
 A picture speaks a thousand
 words
 AF
Heartbreaking.

Heartbreaking.

Af, Dancing, and Memes: Am l high af or does his hair look
 like people dancing?
Af, Chicken, and Relatable: ME
 troyesbooty
 i see no difference
 troyesivan
 my reaction to someone telling me they don't
 like chicken literally the same as obama's to
 nuclear war
Goodmorning it's cold af outside :)) -F

Goodmorning it's cold af outside :)) -F

Af, College, and Funny: How I'm Going To Pay My College Tuition
 Hoodclips.com
Lmao me af lol By: Dreandox HOODCLIPS COMEDY HOODCOMEDY

Lmao me af lol By: Dreandox HOODCLIPS COMEDY HOODCOMEDY

Af, Memes, and Wshh: When I ask for the price of something
 and it turns out to be expensive AF so I
 gotta act like im thinking about it
We've all done this before.. πŸ˜…πŸ’€ WSHH

We've all done this before.. πŸ˜…πŸ’€ WSHH

Af, Girl, and Image: 8 hours after you started your newdiet,
 then realized the Lord made you and
 your body in his image and doesn't
 make mistakes
me af

me af

Af, Funny, and Afs: This Would Be Me To My Girl
 Hood clips.com
 Weak A
Lmao accurate af lol hoodclips comedy HoodComedy

Lmao accurate af lol hoodclips comedy HoodComedy

Af, Memes, and Couch: my girl stupid thicc
that couch thick af @trapgodbart

that couch thick af @trapgodbart

Af, Dank Memes, and Afs: When I ask for the price of something
 and it turns out to be expensive AF so l
 gotta act like im thinking about it
Lmao me straight up - Follow (@savagecomedy) For More! πŸ˜‚

Lmao me straight up - Follow (@savagecomedy) For More! πŸ˜‚