🔥 | Latest

A Dream, Beautiful, and Cute: Elizabeth @springbreak2005 I hung out with this guy a couple times last semester and this morning he tried to snapchat me and a bunch of other girls but accidentally started a huge groupchat and 1:10 Kyles fuck up Kyle probably wanted to send nudes to all of us But ended up creating a group Probably that AA sad Truly Happens to the best of us we should kick him out of the group and just send each other nudes YesAA Honestly living for that idea maooo i'm always down for that Oh my god I am so down Send a chat Kyles fuck up And I like girls So this will be a dream Thank you. In advance. Hahaha perfect yeah i'm here for that gay shit |Always down | Girls do it better I wanna know who all y'all is it's true sometimes i wonder why i still date men!! my name is may and i have a really cute dog! Send a chat 1:12 1 Kyles fuck up beauty i'm so gay Mood Wait excuse me HOW RUALL SO HOT WHAT did just wake up to some gay shit welcome to the gay zone ME sTOP I just woke up This is amazing are we all gay i'm here for it i'm gay!! this is a such a dream wow Okay seriously I actually love girls so if any ME of ou wanna fuck .. ;) Send a chat 1:12 1 Kyles fuck up omG how are u all so beautiful i play for both teams Wow wtf is going on kyle accidentally started a lesbian cult Hahahaha he didnt even know what he was capable of He's such an idiot IM WEAK this can't be a coincidence ME this is the best thing I could've possibly woken up to oh my god honestly this is pretty great thanks kyle yeah wow we can live out our niche sapphic fantasies Send a chat actyourshoesizegirl: lena-zorel: 20gayteen is so fucking real x “Kyle accidentally started a Lesbian cult”
A Dream, Beautiful, and Cute: Elizabeth
 @springbreak2005
 I hung out with this guy a couple
 times last semester and this
 morning he tried to snapchat
 me and a bunch of other girls
 but accidentally started a huge
 groupchat and

 1:10
 Kyles fuck up
 Kyle probably wanted to send nudes to all
 of us
 But ended up creating a group
 Probably that AA
 sad
 Truly
 Happens to the best of us
 we should kick him out of the group and
 just send each other nudes
 YesAA
 Honestly living for that idea
 maooo i'm always down for that
 Oh my god I am so down
 Send a chat

 Kyles fuck up
 And I like girls
 So this will be a dream
 Thank you. In advance.
 Hahaha perfect
 yeah i'm here for that gay shit
 |Always down
 | Girls do it better
 I wanna know who all y'all is
 it's true sometimes i wonder why i still date
 men!!
 my name is may and i have a really cute
 dog!
 Send a chat

 1:12 1
 Kyles fuck up
 beauty
 i'm so gay
 Mood
 Wait excuse me
 HOW RUALL SO HOT
 WHAT did just wake up to
 some gay shit
 welcome to the gay zone
 ME
 sTOP I just woke up
 This is amazing are we all gay
 i'm here for it
 i'm gay!!
 this is a such a dream wow
 Okay seriously I actually love girls so if any
 ME
 of ou wanna fuck .. ;)
 Send a chat

 1:12 1
 Kyles fuck up
 omG how are u all so beautiful
 i play for both teams
 Wow wtf is going on
 kyle accidentally started a lesbian cult
 Hahahaha he didnt even know what he was
 capable of
 He's such an idiot
 IM WEAK
 this can't be a coincidence
 ME
 this is the best thing I could've possibly
 woken up to oh my god
 honestly this is pretty great thanks kyle
 yeah wow we can live out our niche sapphic
 fantasies
 Send a chat
actyourshoesizegirl:

lena-zorel:

20gayteen is so fucking real x


“Kyle accidentally started a Lesbian cult”

actyourshoesizegirl: lena-zorel: 20gayteen is so fucking real x “Kyle accidentally started a Lesbian cult”

Anime, Bored, and Boxing: I hadn't seen any English reports on this but its too good not to So right now there are pretty crazy right-wing nationalist sexists in Japan. They're dressing up in WWIl military outfits, they're standing outside of Korean schools (in Japan) shouting that Koreans should be killed, and just generally being horrible human beings. For reasons unknown, the Japanese police haven't done anything to stop them, and when people get physical with the right-wingers and a fight breaks out, it's not the right-wing people who get punished. Enter: the Yakuza Yakuza, for those who don't know, is the name for the world of Japanese gangs, commonly known for being covered in tattoos. A few retired yakuza members (most of whom are notoriously and vocally conservative) got tired of this extreme right wing BS. They believe that picking on people who are weaker than you, like the children at the Korean schools or refugees, is embarrassing, and not something to be proud of. They want these right wingers to man up (the group is almost entirely men) These old retired yakuzas start showing up at the right wing protests and intimidate the hell out of these guys. When they feel like it, they'll use physical force too. The police don't mess with the yakuza so these right wing protesters become human punching bags. All their talk of killing Koreans or their superiority to just about everyone flies out the window when these gangsters roll up. It started with only one or two yakuza who were bored and fed up, but more and more started to come. They started training in boxing and street fighting, and wouldn't you know it... the number of right wing protesters got less and less. Then, people of other walks of life joined in too. With the yakuza throwing the police off professors could join by writing about the issues profusely. Suddenly a ton of otakus joined too, using their art and community to protest. They'd show up in droves and stand behind the muscle (yakuza) and make a ton of noise. They literally staged an "otakus against racists" rally TAKU AGAINST Slowly, the protests have seen the right wing attendance drop more and more and I am living for these "manly men" being trashed by retired gangsters and fans of Love Live. In conclusion First, I'd like the extreme right wing to gtfo Second, l'd like a manga, then an anime, about these yakuza who befriended professors and otakus to fight neo-nazis. K? cool. 50,371 notes お兄ちゃん This is such a good movement
Anime, Bored, and Boxing: I hadn't seen any English reports
 on this but its too good not to
 So right now there are pretty crazy right-wing
 nationalist sexists in Japan. They're dressing
 up in WWIl military outfits, they're standing
 outside of Korean schools (in Japan)
 shouting that Koreans should be killed, and
 just generally being horrible human beings.
 For reasons unknown, the Japanese police
 haven't done anything to stop them, and when
 people get physical with the right-wingers
 and a fight breaks out, it's not the right-wing
 people who get punished.
 Enter: the Yakuza
 Yakuza, for those who don't know, is the name
 for the world of Japanese gangs, commonly
 known for being covered in tattoos. A few
 retired yakuza members (most of whom are
 notoriously and vocally conservative) got tired
 of this extreme right wing BS. They believe
 that picking on people who are weaker than
 you, like the children at the Korean schools or
 refugees, is embarrassing, and not something
 to be proud of. They want these right wingers
 to man up (the group is almost entirely men)
 These old retired yakuzas start showing up at
 the right wing protests and intimidate the hell
 out of these guys. When they feel like it, they'll
 use physical force too. The police don't mess
 with the yakuza so these right wing protesters
 become human punching bags. All their talk
 of killing Koreans or their superiority to just
 about everyone flies out the window when
 these gangsters roll up.
 It started with only one or two yakuza who
 were bored and fed up, but more and more
 started to come. They started training in
 boxing and street fighting, and wouldn't you
 know it... the number of right wing protesters
 got less and less.
 Then, people of other walks of life joined in
 too. With the yakuza throwing the police off
 professors could join by writing about the
 issues profusely. Suddenly a ton of otakus
 joined too, using their art and community to
 protest. They'd show up in droves and stand
 behind the muscle (yakuza) and make a ton of
 noise. They literally staged an "otakus against
 racists" rally
 TAKU
 AGAINST
 Slowly, the protests have seen the right wing
 attendance drop more and more and I am
 living for these "manly men" being trashed by
 retired gangsters and fans of Love Live.
 In conclusion
 First, I'd like the extreme right wing to gtfo
 Second, l'd like a manga, then an anime, about
 these yakuza who befriended professors and
 otakus to fight neo-nazis. K? cool.
 50,371 notes
 お兄ちゃん
This is such a good movement

This is such a good movement

A Dream, Bad, and Beautiful: Elizabeth @springbreak2005 I hung out with this guy a couple times last semester and this morning he tried to snapchat me and a bunch of other girls but accidentally started a huge groupchat and 1:10 Kyles fuck up Kyle probably wanted to send nudes to all of us But ended up creating a group Probably that AA sad Truly Happens to the best of us we should kick him out of the group and just send each other nudes YesAA Honestly living for that idea maooo i'm always down for that Oh my god I am so down Send a chat Kyles fuck up And I like girls So this will be a dream Thank you. In advance. Hahaha perfect yeah i'm here for that gay shit |Always down | Girls do it better I wanna know who all y'all is it's true sometimes i wonder why i still date men!! my name is may and i have a really cute dog! Send a chat 1:12 1 Kyles fuck up beauty i'm so gay Mood Wait excuse me HOW RUALL SO HOT WHAT did just wake up to some gay shit welcome to the gay zone ME sTOP I just woke up This is amazing are we all gay i'm here for it i'm gay!! this is a such a dream wow Okay seriously I actually love girls so if any ME of ou wanna fuck .. ;) Send a chat 1:12 1 Kyles fuck up omG how are u all so beautiful i play for both teams Wow wtf is going on kyle accidentally started a lesbian cult Hahahaha he didnt even know what he was capable of He's such an idiot IM WEAK this can't be a coincidence ME this is the best thing I could've possibly woken up to oh my god honestly this is pretty great thanks kyle yeah wow we can live out our niche sapphic fantasies Send a chat <p><a href="https://average-fucktard.tumblr.com/post/173339059652/hominishostilis-lena-zorel-20gayteen-is-so" class="tumblr_blog">average-fucktard</a>:</p> <blockquote><p><a href="http://hominishostilis.tumblr.com/post/173191232538/lena-zorel-20gayteen-is-so-fucking-real-x-why" class="tumblr_blog">hominishostilis</a>:</p><blockquote> <p><a href="http://lena-zorel.tumblr.com/post/173154934775/20gayteen-is-so-fucking-real-x" class="tumblr_blog">lena-zorel</a>:</p> <blockquote> <p>20gayteen is so fucking real</p> <a href="https://twitter.com/springbreak2005/status/987393689000599552?s=19">x</a> </blockquote> <p>Why do these #thathappened stories always read like a bad fan fiction </p> <p>Oh, wait </p> </blockquote> <p>This is just so believable 👌</p></blockquote> <p>It’s true I was the phone.</p>
A Dream, Bad, and Beautiful: Elizabeth
 @springbreak2005
 I hung out with this guy a couple
 times last semester and this
 morning he tried to snapchat
 me and a bunch of other girls
 but accidentally started a huge
 groupchat and

 1:10
 Kyles fuck up
 Kyle probably wanted to send nudes to all
 of us
 But ended up creating a group
 Probably that AA
 sad
 Truly
 Happens to the best of us
 we should kick him out of the group and
 just send each other nudes
 YesAA
 Honestly living for that idea
 maooo i'm always down for that
 Oh my god I am so down
 Send a chat

 Kyles fuck up
 And I like girls
 So this will be a dream
 Thank you. In advance.
 Hahaha perfect
 yeah i'm here for that gay shit
 |Always down
 | Girls do it better
 I wanna know who all y'all is
 it's true sometimes i wonder why i still date
 men!!
 my name is may and i have a really cute
 dog!
 Send a chat

 1:12 1
 Kyles fuck up
 beauty
 i'm so gay
 Mood
 Wait excuse me
 HOW RUALL SO HOT
 WHAT did just wake up to
 some gay shit
 welcome to the gay zone
 ME
 sTOP I just woke up
 This is amazing are we all gay
 i'm here for it
 i'm gay!!
 this is a such a dream wow
 Okay seriously I actually love girls so if any
 ME
 of ou wanna fuck .. ;)
 Send a chat

 1:12 1
 Kyles fuck up
 omG how are u all so beautiful
 i play for both teams
 Wow wtf is going on
 kyle accidentally started a lesbian cult
 Hahahaha he didnt even know what he was
 capable of
 He's such an idiot
 IM WEAK
 this can't be a coincidence
 ME
 this is the best thing I could've possibly
 woken up to oh my god
 honestly this is pretty great thanks kyle
 yeah wow we can live out our niche sapphic
 fantasies
 Send a chat
<p><a href="https://average-fucktard.tumblr.com/post/173339059652/hominishostilis-lena-zorel-20gayteen-is-so" class="tumblr_blog">average-fucktard</a>:</p>

<blockquote><p><a href="http://hominishostilis.tumblr.com/post/173191232538/lena-zorel-20gayteen-is-so-fucking-real-x-why" class="tumblr_blog">hominishostilis</a>:</p><blockquote>
<p><a href="http://lena-zorel.tumblr.com/post/173154934775/20gayteen-is-so-fucking-real-x" class="tumblr_blog">lena-zorel</a>:</p>
<blockquote>
<p>20gayteen is so fucking real</p> <a href="https://twitter.com/springbreak2005/status/987393689000599552?s=19">x</a>
</blockquote>

<p>Why do these #thathappened stories always read like a bad fan fiction </p>
<p>Oh, wait </p>
</blockquote>

<p>This is just so believable 👌</p></blockquote>

<p>It’s true I was the phone.</p>

average-fucktard: hominishostilis: lena-zorel: 20gayteen is so fucking real x Why do these #thathappened stories always read like a bad ...