๐Ÿ”ฅ | Latest

Bitch, Bruh, and Crazy: It's done already started!!!! Ninjas never cease to amaze me!!!! 1111 ๋ฟ๋ฟ๋ฟ๋ฟ (-) (-) (ใ” Movie ain't been out 2 weeks Wakandria10 T'Challa Jenkins a 02-17-18 Just in case you missed it smh lol On another unrelated note, I find it corny as fuck when people say ninjas instead of niggas. You might as well say niggas fool. It's not like we don't know what you mean. That shit is just as stupid as when y'all say bih instead of bitch. That ninja fuckery is corny though. Just say niggas or Black people or something. But umm yeah, I seriously hope that y'all not out here naming your babies after people, places or things from this movie bruh. Like, I get it. You love the movie, but not THIS much goddammit. If you love this movie THIS much, then you should embrace your true selves and give these white people their pale faced god and their white hippie Willie Nelson jesus back too. But let me guess, baby steps huh? Lol pun intended....๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ names is a good start but not like this y'all lol come on now ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Via @PapaTututyru HendrixBrown nochill picoftheday photooftheday repost tb throwback hiphop mood love instagood lol lmao funny funnyshit laugh comedy crazy hilarious trippy weird Melanin funnymemes instafunny BlackPeople BlackPanther Wakanda baby babies BlackPower WakandaForever
Bitch, Bruh, and Crazy: It's done already started!!!! Ninjas never cease to
 amaze me!!!!
 1111
 ๋ฟ๋ฟ๋ฟ๋ฟ
 (-) (-) (ใ”
 Movie ain't been out 2 weeks
 Wakandria10
 T'Challa
 Jenkins
 a
 02-17-18
Just in case you missed it smh lol On another unrelated note, I find it corny as fuck when people say ninjas instead of niggas. You might as well say niggas fool. It's not like we don't know what you mean. That shit is just as stupid as when y'all say bih instead of bitch. That ninja fuckery is corny though. Just say niggas or Black people or something. But umm yeah, I seriously hope that y'all not out here naming your babies after people, places or things from this movie bruh. Like, I get it. You love the movie, but not THIS much goddammit. If you love this movie THIS much, then you should embrace your true selves and give these white people their pale faced god and their white hippie Willie Nelson jesus back too. But let me guess, baby steps huh? Lol pun intended....๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ names is a good start but not like this y'all lol come on now ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Via @PapaTututyru HendrixBrown nochill picoftheday photooftheday repost tb throwback hiphop mood love instagood lol lmao funny funnyshit laugh comedy crazy hilarious trippy weird Melanin funnymemes instafunny BlackPeople BlackPanther Wakanda baby babies BlackPower WakandaForever

Just in case you missed it smh lol On another unrelated note, I find it corny as fuck when people say ninjas instead of niggas. You might as...

Bruh, Crying, and Hockey: You Retweeted Tony X. @soloucity White people been hiding hockey from us for years bruh. This shit lit 3h 10.1K 13.1K You Retweeted Tony X. @soloucity This shit lit as Fuck Lmaooooooo 3h 77286 You Retweeted Tony X. @soloucity The goalie just said Fuck it and left? 2h 1,366 1,796 You Retweeted Tony X. @soloucity Empty net? 2h 522 475 <p><a href="https://themilitaryindustrialcomplex.tumblr.com/post/167538424282/red-faced-wolf-superpimplatin69" class="tumblr_blog">themilitaryindustrialcomplex</a>:</p> <blockquote> <p><a href="http://red-faced-wolf.tumblr.com/post/167509475930/superpimplatin69-chief0keefe-fanboy-trav" class="tumblr_blog">red-faced-wolf</a>:</p> <blockquote> <p><a href="http://superpimplatin69.tumblr.com/post/155931790150/chief0keefe-fanboy-trav-mooserattler" class="tumblr_blog">superpimplatin69</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://chief0keefe.tumblr.com/post/143861239334">chief0keefe</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://fanboy-trav.tumblr.com/post/143861095460">fanboy-trav</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://mooserattler.tumblr.com/post/143633172127">mooserattler</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://championofmediocrities.tumblr.com/post/143632826355">championofmediocrities</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://chief0keefe.tumblr.com/post/143537434329">chief0keefe</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://chief0keefe.tumblr.com/post/143446052389">chief0keefe</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://chief0keefe.tumblr.com/post/143443917054">chief0keefe</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://chief0keefe.tumblr.com/post/143416373464">chief0keefe</a>:</p> <blockquote> <p>IM SCREAMING</p> </blockquote> <p><figure class="tmblr-full" data-orig-height="572" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/a03a340acbd9a4d08645d7ffa4b1e7d7/tumblr_inline_o69c338uhz1swwce3_540.jpg"><img src="https://78.media.tumblr.com/a3fe9a7d4aaa6e3c23a359c173cd4548/tumblr_inline_o6crneBLYc1swwce3_540.jpg" data-orig-height="572" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/a03a340acbd9a4d08645d7ffa4b1e7d7/tumblr_inline_o69c338uhz1swwce3_540.jpg"/></figure></p> <p>IT CAME FULL CIRCLE IM HOLLERIN</p> </blockquote> <p><figure class="tmblr-full" data-orig-height="216" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/536d77a91dcf72e8fe26f50fdbc504bb/tumblr_inline_o69e8mY8Bj1swwce3_540.png"><img src="https://78.media.tumblr.com/ef5fe10ff6b20aed735650bbd42333b9/tumblr_inline_o6crnefO3c1swwce3_540.png" data-orig-height="216" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/536d77a91dcf72e8fe26f50fdbc504bb/tumblr_inline_o69e8mY8Bj1swwce3_540.png"/></figure></p> <p>IT JUST KEEPS GETTING BETTER</p> </blockquote> <p><figure class="tmblr-full" data-orig-height="563" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/ffacd7556aa96d225cb0e57c08a18580/tumblr_inline_o6crfk3f9k1swwce3_540.png"><img src="https://78.media.tumblr.com/9008c2809406e84b6aca7796de327050/tumblr_inline_o6crnf1WfT1swwce3_540.png" data-orig-height="563" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/ffacd7556aa96d225cb0e57c08a18580/tumblr_inline_o6crfk3f9k1swwce3_540.png"/></figure><figure class="tmblr-full" data-orig-height="492" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/36d7dd40d8565d827eade5bdbad5e666/tumblr_inline_o6crfrnM1W1swwce3_540.png"><img src="https://78.media.tumblr.com/76fa767715cd7461371da524ab1fde50/tumblr_inline_o6crnfHFbG1swwce3_540.png" data-orig-height="492" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/36d7dd40d8565d827eade5bdbad5e666/tumblr_inline_o6crfrnM1W1swwce3_540.png"/></figure></p> <p>IS HE GOING TO BE DRAFTED NEXT???!!!??</p> </blockquote> <p>This is so sweet and pure. Lol.</p> </blockquote> <p>Iโ€™m crying. Iโ€™m also rooting for the Blues now.</p> </blockquote> <p><a class="tumblelog" href="https://tmblr.co/mijxc0q8TbuN6APMzGh1BBQ">@kvnbksa</a> have you seen the updates?</p> </blockquote> <p><figure class="tmblr-full" data-orig-height="717" data-orig-width="540"><img src="https://78.media.tumblr.com/18097acb08cc0f614c202c227345e6a1/tumblr_inline_o6oasiCRqw1swwce3_540.jpg" data-orig-height="717" data-orig-width="540"/></figure><figure class="tmblr-full" data-orig-height="723" data-orig-width="540"><img src="https://78.media.tumblr.com/db1f6f08e10c6b493880303a44f0bfe1/tumblr_inline_o6oasmaF0C1swwce3_540.jpg" data-orig-height="723" data-orig-width="540"/></figure><figure class="tmblr-full" data-orig-height="374" data-orig-width="540"><img src="https://78.media.tumblr.com/c08834b03b993c4c35f6971b835f965f/tumblr_inline_o6oaspDQaz1swwce3_540.jpg" data-orig-height="374" data-orig-width="540"/></figure></p> <p>more updates</p> </blockquote> <p>I love when he says โ€œI want the jersey of someone whoโ€™s literally the worstโ€ and Tarasenko is like โ€œThis is my momentโ€</p> </blockquote> <p>This is awesome </p> </blockquote> <p>Hockey is the only pure sport</p> </blockquote>
Bruh, Crying, and Hockey: You Retweeted
 Tony X. @soloucity
 White people been hiding hockey from
 us for years bruh. This shit lit
 3h
 10.1K 13.1K
 You Retweeted
 Tony X. @soloucity
 This shit lit as Fuck Lmaooooooo
 3h
 77286
 You Retweeted
 Tony X. @soloucity
 The goalie just said Fuck it and left?
 2h
 1,366 1,796
 You Retweeted
 Tony X. @soloucity
 Empty net?
 2h
 522
 475
<p><a href="https://themilitaryindustrialcomplex.tumblr.com/post/167538424282/red-faced-wolf-superpimplatin69" class="tumblr_blog">themilitaryindustrialcomplex</a>:</p>
<blockquote>
<p><a href="http://red-faced-wolf.tumblr.com/post/167509475930/superpimplatin69-chief0keefe-fanboy-trav" class="tumblr_blog">red-faced-wolf</a>:</p>
<blockquote>
<p><a href="http://superpimplatin69.tumblr.com/post/155931790150/chief0keefe-fanboy-trav-mooserattler" class="tumblr_blog">superpimplatin69</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://chief0keefe.tumblr.com/post/143861239334">chief0keefe</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://fanboy-trav.tumblr.com/post/143861095460">fanboy-trav</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://mooserattler.tumblr.com/post/143633172127">mooserattler</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://championofmediocrities.tumblr.com/post/143632826355">championofmediocrities</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://chief0keefe.tumblr.com/post/143537434329">chief0keefe</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://chief0keefe.tumblr.com/post/143446052389">chief0keefe</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://chief0keefe.tumblr.com/post/143443917054">chief0keefe</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://chief0keefe.tumblr.com/post/143416373464">chief0keefe</a>:</p>
<blockquote>
<p>IM SCREAMING</p>
</blockquote>
<p><figure class="tmblr-full" data-orig-height="572" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/a03a340acbd9a4d08645d7ffa4b1e7d7/tumblr_inline_o69c338uhz1swwce3_540.jpg"><img src="https://78.media.tumblr.com/a3fe9a7d4aaa6e3c23a359c173cd4548/tumblr_inline_o6crneBLYc1swwce3_540.jpg" data-orig-height="572" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/a03a340acbd9a4d08645d7ffa4b1e7d7/tumblr_inline_o69c338uhz1swwce3_540.jpg"/></figure></p>
<p>IT CAME FULL CIRCLE IM HOLLERIN</p>
</blockquote>
<p><figure class="tmblr-full" data-orig-height="216" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/536d77a91dcf72e8fe26f50fdbc504bb/tumblr_inline_o69e8mY8Bj1swwce3_540.png"><img src="https://78.media.tumblr.com/ef5fe10ff6b20aed735650bbd42333b9/tumblr_inline_o6crnefO3c1swwce3_540.png" data-orig-height="216" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/536d77a91dcf72e8fe26f50fdbc504bb/tumblr_inline_o69e8mY8Bj1swwce3_540.png"/></figure></p>
<p>IT JUST KEEPS GETTING BETTER</p>
</blockquote>
<p><figure class="tmblr-full" data-orig-height="563" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/ffacd7556aa96d225cb0e57c08a18580/tumblr_inline_o6crfk3f9k1swwce3_540.png"><img src="https://78.media.tumblr.com/9008c2809406e84b6aca7796de327050/tumblr_inline_o6crnf1WfT1swwce3_540.png" data-orig-height="563" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/ffacd7556aa96d225cb0e57c08a18580/tumblr_inline_o6crfk3f9k1swwce3_540.png"/></figure><figure class="tmblr-full" data-orig-height="492" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/36d7dd40d8565d827eade5bdbad5e666/tumblr_inline_o6crfrnM1W1swwce3_540.png"><img src="https://78.media.tumblr.com/76fa767715cd7461371da524ab1fde50/tumblr_inline_o6crnfHFbG1swwce3_540.png" data-orig-height="492" data-orig-width="540" data-orig-src="https://78.media.tumblr.com/36d7dd40d8565d827eade5bdbad5e666/tumblr_inline_o6crfrnM1W1swwce3_540.png"/></figure></p>
<p>IS HE GOING TO BE DRAFTED NEXT???!!!??</p>
</blockquote>
<p>This is so sweet and pure. Lol.</p>
</blockquote>
<p>Iโ€™m crying. Iโ€™m also rooting for the Blues now.</p>
</blockquote>
<p><a class="tumblelog" href="https://tmblr.co/mijxc0q8TbuN6APMzGh1BBQ">@kvnbksa</a> have you seen the updates?</p>
</blockquote>
<p><figure class="tmblr-full" data-orig-height="717" data-orig-width="540"><img src="https://78.media.tumblr.com/18097acb08cc0f614c202c227345e6a1/tumblr_inline_o6oasiCRqw1swwce3_540.jpg" data-orig-height="717" data-orig-width="540"/></figure><figure class="tmblr-full" data-orig-height="723" data-orig-width="540"><img src="https://78.media.tumblr.com/db1f6f08e10c6b493880303a44f0bfe1/tumblr_inline_o6oasmaF0C1swwce3_540.jpg" data-orig-height="723" data-orig-width="540"/></figure><figure class="tmblr-full" data-orig-height="374" data-orig-width="540"><img src="https://78.media.tumblr.com/c08834b03b993c4c35f6971b835f965f/tumblr_inline_o6oaspDQaz1swwce3_540.jpg" data-orig-height="374" data-orig-width="540"/></figure></p>
<p>more updates</p>
</blockquote>

<p>I love when he says โ€œI want the jersey of someone whoโ€™s literally the worstโ€ and Tarasenko is like โ€œThis is my momentโ€</p>
</blockquote>

<p>This is awesome </p>
</blockquote>
<p>Hockey is the only pure sport</p>
</blockquote>

<p><a href="https://themilitaryindustrialcomplex.tumblr.com/post/167538424282/red-faced-wolf-superpimplatin69" class="tumblr_blog">themilita...

America, Children, and Community: A Perfect Interpretation Of How Corporate America's System Is Designed Livel eak SHOGUNZ CBMG The million dollar man was one of the most racist gimmicks in wrestling history. But as a kid, I couldn't see it. I mostly grew up in Grambling Louisiana so there were dam near no white people there and the very few ones that were there seemed to like black people. I say seemed because now I see how good some of them can go along to get along can you dig it. Anyway, growing up in a predominantly black community I never experienced any kind of racism so shit like this would sometimes go unnoticed by me. I just thought Ted Dibiase was a asshole. From what I remember, Virgil(the black servant) eventually went against the million dollar man & beat him for his million dollar belt. I remember cheering and being happy that he won but honestly it wasn't even because he was Black. I just hated Ted Dibiase lol it wasn't until my 6th grade summer when I started hanging with these pro black brothers on campus at Grambling that I began to see things for what they were. I was the only kid with them so everyday all of them tried to teach me something. They even had a store that they let me run sometimes lol that story is a whole other post but my point here is that our children might or might not see things for what they truly are out here so it is our job as parents and as a community as a whole to pull the wool from their eyes and help them to see the truth. @papatututyru @ig_immortal HendrixBrown picoftheday photooftheday instagram repost tb throwback hiphop mood instagood love wow crazy live life BlackPower BlackPeople Melanin tbt throwbackthursday wrestling wwe lol lmao whitepeople america usa american amerikkka thursday
America, Children, and Community: A Perfect Interpretation Of How Corporate
 America's System Is Designed
 Livel
 eak
 SHOGUNZ CBMG
The million dollar man was one of the most racist gimmicks in wrestling history. But as a kid, I couldn't see it. I mostly grew up in Grambling Louisiana so there were dam near no white people there and the very few ones that were there seemed to like black people. I say seemed because now I see how good some of them can go along to get along can you dig it. Anyway, growing up in a predominantly black community I never experienced any kind of racism so shit like this would sometimes go unnoticed by me. I just thought Ted Dibiase was a asshole. From what I remember, Virgil(the black servant) eventually went against the million dollar man & beat him for his million dollar belt. I remember cheering and being happy that he won but honestly it wasn't even because he was Black. I just hated Ted Dibiase lol it wasn't until my 6th grade summer when I started hanging with these pro black brothers on campus at Grambling that I began to see things for what they were. I was the only kid with them so everyday all of them tried to teach me something. They even had a store that they let me run sometimes lol that story is a whole other post but my point here is that our children might or might not see things for what they truly are out here so it is our job as parents and as a community as a whole to pull the wool from their eyes and help them to see the truth. @papatututyru @ig_immortal HendrixBrown picoftheday photooftheday instagram repost tb throwback hiphop mood instagood love wow crazy live life BlackPower BlackPeople Melanin tbt throwbackthursday wrestling wwe lol lmao whitepeople america usa american amerikkka thursday

The million dollar man was one of the most racist gimmicks in wrestling history. But as a kid, I couldn't see it. I mostly grew up in Grambl...

Ass, Bitch, and Cats: White people don't realize I will literally fight them I don't think. Cause they say of the walls shit like this too often. "What ifl said black women...ect. Some bullshit" then I punch you in the mouth and no e both W W wrong? 204 0 hrs A Hide 18 Replies And on some real shit, I am less wrong. Because this is my life. Becky mad but I'm shot, left in the street to die with nappy hair. Nobody is harming Becky for her shenanigans, maybe that's the problem. hothe fuckdoyouthinkiis #punchpeoplewhoharmyou2016 0 hrs 0 hrs 9 hrs True god, this is me. White people really underestimate how willing lam to floor them. said that about a black woman' bitch you DO say that bout black women. We all fuckin know it. Meet me in the wheelchair accessible pit, Amanda. 56 7 hrs nods I'll be there. Cat. 7 hrs I love yall that are really like this. I'm white but ifl had to stand up for the color of my skin which is probably the most easily noticeable thing about a person I would ideally be this way 2-6 hrs Bro, as a kid people always made fun of my teeth cause had some buck ass teeth right? Then one day this mother fuckin white guy decided to say "Buck teeth are cute on white girls, but not you cause your tan," l was like what the fuck, main, and floored that Timmy ass bitch so fast he didn't even know w here he Was 47 5 hrs Edited Timmy ass bitch" B You're too much lo AHAHAHA. 5 hrs up there accepting this request lol 7.4 hrs I mean yeah bro l deck many an asshole for homophobia and transphobia and l'm just thinking like l HAVE had to fight so many people and those aren't even things they can tell by ooking at me for 2 seconds? like I can't even imagine the shit poc gotta go through 3 hrs I am down fo punchpeoplewhoharmyou2016 3 hrs oh man. have ALWAYS been down 3-3 hrs All of these responses are wonderful. 3 hrs This whole thread gets me so excited like I want to make a nonprofit that distributes knucks to people who need them only the crusted in rhinestones and crystals #ArmTheRevolutionariesFABULOUSLY 3 hrs Like for real my prgnant ass has 0 tolerance for this shit anymore. Let me punch you since you don't understand reason. #punchpeoplewhoharmyou2016 4-2 hrs kelly how the fuck do l invest my money in that. I'm DOWN 2 hrs LETS DO IT will gofundme allow a campaign for illegal weaponry? I am really digging this idea of a movements like HIwillholdyourbag2k16 3-2 hrs HIve GotHisArms2k16 #noteveryhashtagworkswithlowercase 2-2 hrs Edited 11 hrs Yeah, you better go embrace that black woman with natural hair!! I'd love to see the outrage if Taylor swift made the lyrics "better call Sha Nay Nay with Yesterday at 11:20 PM Like 60 Reply View 21 previous replies Luni., +rnain far +h in inman Write a comment... Share Top Comments 18 shares 56 comments "White people really underestimate how willing I am to floor them."
Ass, Bitch, and Cats: White people don't realize
 I will literally fight them I don't think.
 Cause they say of the
 walls shit like this too often. "What ifl said black
 women...ect. Some bullshit" then I punch you in the mouth and no
 e both
 W W
 wrong?
 204
 0 hrs
 A Hide 18 Replies
 And on some real shit, I am less wrong. Because this is
 my life. Becky mad but I'm shot, left in the street to die with nappy
 hair. Nobody is harming Becky for her shenanigans, maybe that's the
 problem.
 hothe fuckdoyouthinkiis
 #punchpeoplewhoharmyou2016
 0 hrs
 0 hrs
 9 hrs
 True god, this is me. White people really
 underestimate how willing lam to floor them. said that about a
 black woman' bitch you DO say that bout black women. We all fuckin
 know it. Meet me in the wheelchair accessible pit, Amanda.
 56
 7 hrs
 nods
 I'll be there. Cat.
 7 hrs
 I love yall that are really like this. I'm white but ifl
 had to stand up for the color of my skin
 which is probably the most
 easily noticeable thing about a person
 I would ideally be this way
 2-6 hrs
 Bro, as a kid people always made fun of my teeth
 cause had some buck ass teeth right? Then one day this mother
 fuckin white guy decided to say "Buck teeth are cute on white girls,
 but not you cause your tan," l was like what the fuck, main, and
 floored that Timmy ass bitch so fast he didn't even know w
 here he
 Was
 47 5 hrs Edited
 Timmy ass bitch" B
 You're too much lo
 AHAHAHA. 5 hrs
 up there accepting this request lol
 7.4 hrs
 I mean yeah bro l deck many an asshole for
 homophobia and transphobia and l'm just thinking like l HAVE had to
 fight so many people and those aren't even things they can tell by
 ooking at me for 2 seconds? like I can't even imagine the shit poc
 gotta go through
 3 hrs
 I am down fo
 punchpeoplewhoharmyou2016
 3 hrs
 oh man. have ALWAYS been down
 3-3 hrs
 All of these responses are wonderful.
 3 hrs
 This whole thread gets me so excited like I want to
 make a nonprofit that distributes knucks to people who need them
 only the
 crusted in rhinestones and crystals
 #ArmTheRevolutionariesFABULOUSLY
 3 hrs
 Like for real my prgnant ass has 0 tolerance for this
 shit anymore. Let me punch you since you don't understand reason.
 #punchpeoplewhoharmyou2016
 4-2 hrs
 kelly how the fuck do
 l invest my money in that. I'm
 DOWN
 2 hrs
 LETS DO IT will gofundme allow a campaign for illegal
 weaponry?
 I am really digging this idea of a
 movements like
 HIwillholdyourbag2k16
 3-2 hrs
 HIve GotHisArms2k16
 #noteveryhashtagworkswithlowercase
 2-2 hrs Edited

 11 hrs
 Yeah, you better go embrace that black woman with natural hair!!
 I'd love to see the outrage if
 Taylor swift made the lyrics
 "better call Sha Nay Nay with
 Yesterday at 11:20 PM
 Like
 60
 Reply
 View 21 previous replies
 Luni., +rnain far +h in inman
 Write a comment...
 Share
 Top Comments
 18 shares
 56 comments
"White people really underestimate how willing I am to floor them."

"White people really underestimate how willing I am to floor them."

Ass, Bodies , and Destiny: Oh, my goodness Your hair is lovely <p><a href="http://gayzionist.tumblr.com/post/113129743905/proudblackconservative-karnythia" class="tumblr_blog">gayzionist</a>:</p> <blockquote><p><a href="http://proudblackconservative.tumblr.com/post/113129500604/karnythia-misslissalindsey" class="tumblr_blog">proudblackconservative</a>:</p> <blockquote><p><a href="http://karnythia.tumblr.com/post/45712821144/misslissalindsey-notesonascandal" class="tumblr_blog">karnythia</a>:</p> <blockquote><p><a class="tumblr_blog" href="http://misslissalindsey.tumblr.com/post/45712029364/notesonascandal-misslissalindsey">misslissalindsey</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://notesonascandal.tumblr.com/post/45711693004/misslissalindsey-theblvckfox">notesonascandal</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://misslissalindsey.tumblr.com/post/45711232586/theblvckfox-notesonascandal">misslissalindsey</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://theblvckfox.tumblr.com/post/45700460710/notesonascandal-theblacksophisticate-this">theblvckfox</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://notesonascandal.tumblr.com/post/45698163194/theblacksophisticate-this-that-look-you">notesonascandal</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://theblacksophisticate.tumblr.com/post/45696969680">theblacksophisticate</a>:</p> <blockquote> <p><strong>THIS. THAT LOOK!!!</strong></p> </blockquote> <p>โ€œYou need to turn your Manifest Destiny all the way the fuck down!โ€</p> </blockquote> <p>^^</p> </blockquote> <p>white people do this to each other, not just black peopleโ€ฆ</p> </blockquote> <p>Well, you better keep on doing this shit to each other and keep your fetishizing hands off of Black bodies, before you getcho arm snatched the fuck off.ย </p> </blockquote> <p>I donโ€™t do this to people anymore because Iโ€™ve learned that some people and groups of people find it offensive.</p> <p>Itโ€™s not usually fetishizing. Most people just think itโ€™s appreciation, and donโ€™tย realiseย it can be taken negatively.</p> </blockquote> <p>People know good &amp; damned well that touching strangers is rude. Keep your nasty ass hands to yourself. And who told you that appreciation &amp; fetishization were mutually exclusive? Newsflash, any fetishist will tell you that they just love X people while they do their creep shit to those people. </p></blockquote> <p>And over here youโ€™ll see Tumblr flipping the hell out over a clip from a Disney film about a magical princess from enchanted forest who has no concept of social boundaries. Why yes, little Billy, people do actually get upset over nothing.</p></blockquote> <p>not to mention she thanked her after for the lovely complimentโ€ฆ lol</p></blockquote> <p>&ldquo;but no let&rsquo;s pause the clip to make it look like she&rsquo;s about to tell her off because white privilege and racism and manifest destiny and blah blah blah&rdquo;</p>
Ass, Bodies , and Destiny: Oh, my goodness
 Your hair is lovely
<p><a href="http://gayzionist.tumblr.com/post/113129743905/proudblackconservative-karnythia" class="tumblr_blog">gayzionist</a>:</p>

<blockquote><p><a href="http://proudblackconservative.tumblr.com/post/113129500604/karnythia-misslissalindsey" class="tumblr_blog">proudblackconservative</a>:</p>

<blockquote><p><a href="http://karnythia.tumblr.com/post/45712821144/misslissalindsey-notesonascandal" class="tumblr_blog">karnythia</a>:</p>

<blockquote><p><a class="tumblr_blog" href="http://misslissalindsey.tumblr.com/post/45712029364/notesonascandal-misslissalindsey">misslissalindsey</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://notesonascandal.tumblr.com/post/45711693004/misslissalindsey-theblvckfox">notesonascandal</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://misslissalindsey.tumblr.com/post/45711232586/theblvckfox-notesonascandal">misslissalindsey</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://theblvckfox.tumblr.com/post/45700460710/notesonascandal-theblacksophisticate-this">theblvckfox</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://notesonascandal.tumblr.com/post/45698163194/theblacksophisticate-this-that-look-you">notesonascandal</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://theblacksophisticate.tumblr.com/post/45696969680">theblacksophisticate</a>:</p>
<blockquote>
<p><strong>THIS. THAT LOOK!!!</strong></p>
</blockquote>
<p>โ€œYou need to turn your Manifest Destiny all the way the fuck down!โ€</p>
</blockquote>
<p>^^</p>
</blockquote>
<p>white people do this to each other, not just black peopleโ€ฆ</p>
</blockquote>
<p>Well, you better keep on doing this shit to each other and keep your fetishizing hands off of Black bodies, before you getcho arm snatched the fuck off.ย </p>
</blockquote>
<p>I donโ€™t do this to people anymore because Iโ€™ve learned that some people and groups of people find it offensive.</p>
<p>Itโ€™s not usually fetishizing. Most people just think itโ€™s appreciation, and donโ€™tย realiseย it can be taken negatively.</p>
</blockquote>
<p>People know good &amp; damned well that touching strangers is rude. Keep your nasty ass hands to yourself. And who told you that appreciation &amp; fetishization were mutually exclusive? Newsflash, any fetishist will tell you that they just love X people while they do their creep shit to those people. </p></blockquote>

<p>And over here youโ€™ll see Tumblr flipping the hell out over a clip from a Disney film about a magical princess from enchanted forest who has no concept of social boundaries. Why yes, little Billy, people do actually get upset over nothing.</p></blockquote>

<p>not to mention she thanked her after for the lovely complimentโ€ฆ lol</p></blockquote>

<p>&ldquo;but no let&rsquo;s pause the clip to make it look like she&rsquo;s about to tell her off because white privilege and racism and manifest destiny and blah blah blah&rdquo;</p>

<p><a href="http://gayzionist.tumblr.com/post/113129743905/proudblackconservative-karnythia" class="tumblr_blog">gayzionist</a>:</p> <block...