🔥 | Latest

Brains, Complex, and Fucking: fuckingflying I hate linguistic anthropology. Why? One of the most influential experiments in linguistic anthropology involved teaching a chimp asl. One of the most influential linguistics is named Noam Chomsky. You know what the chimp's name was? Nim Chimpsky Fucking monkey purn And this is in textbooks, in documentaries, everywhere. And everyone just IGNORES THIS GOD AWFUL PUN cause of how important the experiment was. But BUT LOOK AT THIS SHIT. FUCKING NIM CHIMPSKY. I HATE THIS WHOLE FIELD. dendritic-trees Its not just the linguistic anthropologists. There's a group of very important genes that determine if your body develops in the right shape/ organization... they are called the hedgehog genes, because fruit fly geneticists are all ridiculous. The different hedgehog genes are all named after different hedgehogs. And then someone decided to get clever and name one "sonic hedgehog" because this is just what fruitfly geneticists do. Well sonic hedgehog controls brain development, and now actual doctors are stuck in the position of explaining to grieving parents that their child's lethal birth defects or life-threatening tumors are caused by a "sonic hedgehog mutation". And this is why no one will invite the fruit fly people to parties error-404-fuck-not-found Biogeochemical scientists, upon discovering the complex mechanisms that govern the storage and use of molecular iron on our planet, decided to call this cycle "the ferrous wheel" We groaned about that for at least five solid minutes. callmegallifreya The phenomenon of sneezing when exposed to sudden bright light is called an Autosomal-dominant Compelling Helio Opthalmic Outburst. ACHOO Half a byte of data is a nibble. theactualcluegirl An unidentified, repetitive computer error is called a Bug, because the first one of those they discovered to be the fault of a moth fluttering against the vacuum tubes I think we need to admit that academics and engineers are lonely, stressed people whose brains go funny places when deprived of sleep and fed too much coffee instead sonic hedgehog
Brains, Complex, and Fucking: fuckingflying
 I hate linguistic anthropology. Why?
 One of the most influential experiments
 in linguistic anthropology involved
 teaching a chimp asl. One of the most
 influential linguistics is named Noam
 Chomsky. You know what the chimp's
 name was?
 Nim Chimpsky
 Fucking monkey purn
 And this is in textbooks, in
 documentaries, everywhere. And
 everyone just IGNORES THIS GOD
 AWFUL PUN cause of how important
 the experiment was. But
 BUT LOOK AT THIS SHIT. FUCKING NIM
 CHIMPSKY. I HATE THIS WHOLE FIELD.
 dendritic-trees
 Its not just the linguistic
 anthropologists.
 There's a group of very important
 genes that determine if your body
 develops in the right shape/
 organization... they are called the
 hedgehog genes, because fruit fly
 geneticists are all ridiculous. The
 different hedgehog genes are all named
 after different hedgehogs. And then
 someone decided to get clever and
 name one "sonic hedgehog" because
 this is just what fruitfly geneticists do.
 Well sonic hedgehog controls brain
 development, and now actual doctors
 are stuck in the position of explaining to
 grieving parents that their child's lethal
 birth defects or life-threatening tumors
 are caused by a "sonic hedgehog
 mutation".
 And this is why no one will invite the
 fruit fly people to parties
 error-404-fuck-not-found
 Biogeochemical scientists, upon
 discovering the complex mechanisms
 that govern the storage and use of
 molecular iron on our planet, decided to
 call this cycle "the ferrous wheel" We
 groaned about that for at least five solid
 minutes.
 callmegallifreya
 The phenomenon of sneezing when
 exposed to sudden bright light is called
 an Autosomal-dominant Compelling
 Helio Opthalmic Outburst. ACHOO
 Half a byte of data is a nibble.
 theactualcluegirl
 An unidentified, repetitive computer
 error is called a Bug, because the first
 one of those they discovered to be the
 fault of a moth fluttering against the
 vacuum tubes
 I think we need to admit that academics
 and engineers are lonely, stressed
 people whose brains go funny places
 when deprived of sleep and fed too
 much coffee instead
sonic hedgehog

sonic hedgehog

Af, Anaconda, and Asian: u/Meems138 3d i.redd.it Gabby knows where all the heating vents are @DrSmashlove So one of my followers DMed me from China talmbout “smash you talked about big girls and you talked about thicky thicc girls ... what about small girls?” Well baby girl I’m glad u asked. Now see a lot of American men got a lil diminutive, subservient Asian girl geisha type fetish. Bruv 😤...STOP IT WITH THAT SH!T YALL GROSS 😂. And what I love most is they wife a Asian girl and she gon turn his COT DAMN life upside down because lo and behold! Asian girls are aggressive AF 🤗😂. Underneath that modest frame and chill demeanor is a fire breathing dragon - it’s all fun and games till u wife her up and find out that just like the skinny Somalian dude in the tom hanks movie...she da captain now lmao. They don’t call them “Tiger Moms” for nothing! Naw I ain’t about no damn racist fetishes. I love u lil Asian girls because the fact is, y’all make the best dinner companions bc y’all dainty! Y’all barely eat! Y’all just nibble! It’s so adorable! LMFAO JK YALL EAT LIKE LIONS WHO ARE BEING STARVED BEFORE FIGHTING A WARRIOR IN A ROMAN COLISEUM AND YALL AINT SEEN FOOD FOR TWO DAYS BEFORE THE MATCH THAT’S HOW YALL EAT 😂. If u ain’t seen this sh!t bruv, it’s a thing of wonderment. I honestly am astonished every time. U lil Asian girls bruv I don’t een know where the food go...Is your chest cavity comprised entirely of stomach? 😂 Four tacos, half a burrito, and u scraping the bottom of the guacamole bowl? I SEENT IT 😂. Dated this one girl bruv half Asian half white 5’7” UNDER 100 LBS we went to Kuma’s which serve burgers the size of volleyballs she bodied it, bodied the waffle fries and we got fro yo after. Nah. Hell nah. To keep up with a Asian girl bruv u need a second mortgage. Fvck around and redo ya whole dating budget. Food (per month): $10,000 (for the lion dragon Monster). 😂 FR tho I love u lil Asian girls. Fvck around and leave me dead broke off of four dates but it’s worth it, my body is ready. SMASH LOVES ALL BODY TYPES THICC AND THIN BIG AND SMALL I’M WARNING YALL THO THE LIL ONES AIN NOTHING TO EFF WITH FINANCIALLY BLESS UP 😍😂😂😂
Af, Anaconda, and Asian: u/Meems138 3d i.redd.it
 Gabby knows where all the heating vents are
 @DrSmashlove
So one of my followers DMed me from China talmbout “smash you talked about big girls and you talked about thicky thicc girls ... what about small girls?” Well baby girl I’m glad u asked. Now see a lot of American men got a lil diminutive, subservient Asian girl geisha type fetish. Bruv 😤...STOP IT WITH THAT SH!T YALL GROSS 😂. And what I love most is they wife a Asian girl and she gon turn his COT DAMN life upside down because lo and behold! Asian girls are aggressive AF 🤗😂. Underneath that modest frame and chill demeanor is a fire breathing dragon - it’s all fun and games till u wife her up and find out that just like the skinny Somalian dude in the tom hanks movie...she da captain now lmao. They don’t call them “Tiger Moms” for nothing! Naw I ain’t about no damn racist fetishes. I love u lil Asian girls because the fact is, y’all make the best dinner companions bc y’all dainty! Y’all barely eat! Y’all just nibble! It’s so adorable! LMFAO JK YALL EAT LIKE LIONS WHO ARE BEING STARVED BEFORE FIGHTING A WARRIOR IN A ROMAN COLISEUM AND YALL AINT SEEN FOOD FOR TWO DAYS BEFORE THE MATCH THAT’S HOW YALL EAT 😂. If u ain’t seen this sh!t bruv, it’s a thing of wonderment. I honestly am astonished every time. U lil Asian girls bruv I don’t een know where the food go...Is your chest cavity comprised entirely of stomach? 😂 Four tacos, half a burrito, and u scraping the bottom of the guacamole bowl? I SEENT IT 😂. Dated this one girl bruv half Asian half white 5’7” UNDER 100 LBS we went to Kuma’s which serve burgers the size of volleyballs she bodied it, bodied the waffle fries and we got fro yo after. Nah. Hell nah. To keep up with a Asian girl bruv u need a second mortgage. Fvck around and redo ya whole dating budget. Food (per month): $10,000 (for the lion dragon Monster). 😂 FR tho I love u lil Asian girls. Fvck around and leave me dead broke off of four dates but it’s worth it, my body is ready. SMASH LOVES ALL BODY TYPES THICC AND THIN BIG AND SMALL I’M WARNING YALL THO THE LIL ONES AIN NOTHING TO EFF WITH FINANCIALLY BLESS UP 😍😂😂😂

So one of my followers DMed me from China talmbout “smash you talked about big girls and you talked about thicky thicc girls ... what about ...

Ass, Bad, and Bitch: I seen this on fb & died laughing I wanna suck ya dick trom the back and start sucking it dumb crazy licking ya balls with the tip of my tongue and put ya whole dick in my mouth and let u fuck my throat then I'm gunna with and suck the heac of ya dick dumb nasty til u bust on my bottom lip then I want nibble on the head of ya dick, then I wana spit on ya meat making ya shit wet...i wana suck on ya balls and slurp on the head of ya dick making ya toes curl., .then ima massage on ya balls Who this Sorry wrong number Na this the right number I remember when my mom didn’t buy me a side kick because my grades was ass. I wasn’t a bad student my teacher just be lying when it came to parent teachers conference. The bitch would say I talked to much or was trying to be the class clown and it was disrespect. First of all none of us wanted to even be there and second of all she was about 80 years old she couldn’t even hold a piece of chalk to write on the board. Hand writing looking like a ekg. I wasn’t with the shits. Long story short I saved up some money and bought a sidekick. I had to get the monthly sim card minutes form the Arabs at the corner store. Everyhood got some Arab niggas tryna EXTORT the black community. My boy put me on to this NYC GROUP chat where you would send your age, sex and location. It was the perfect way to fiNNESSE the fuck outta hoes and get your meat tickled. It was late one school night and I was Talking to this one girl on AIM. She told me she lived near me and she was about 19 years old. Boy I was 12 and my dick was stiffer than a corpse. I hit her up smoothly tryna see what she was about. I thought I was freak so I tell her that I wanted to suck in her titles while playing my GameCube. My mom busy in my room cause she heard the door slamming animation form aim. Black mommas hate when you slam the door in they crib. She saw my sidekick light up and took it. I had to fitness and say my friend left it in my bag from school and I was gonna return it. Momma wasn’t buying that shit and took it.I’m going to bed salty as fuck. ( I ain’t know how to beat my meat yet so I was stuck horny). My mom bust in my room 2 minutes later furious, she ain’t know the foolishness I was partaking in. I will never for get what “MizzFabulous71890” sent me back “boy I want you to choke me with your GameCube controller cables and beat my ass cheeks like Kimbl slice. I wanna gargle your nut like listerine and swish it in my mouth like wine. I want to bounce on your dick to the point your balls burst and have you sore the next morning”. Bitch I got PE class tomorrow that’s gonna be painful as fuck. My momma ain’t know I was a freak a leak. I got my ass torn up
Ass, Bad, and Bitch: I seen this on fb & died laughing
 I wanna suck ya dick trom the
 back and start sucking it dumb
 crazy licking ya balls with the
 tip of my tongue and put ya
 whole dick in my mouth and let
 u fuck my throat then I'm
 gunna with and suck the heac
 of ya dick dumb nasty til u bust
 on my bottom lip then I want
 nibble on the head of ya dick,
 then I wana spit on ya meat
 making ya shit wet...i wana
 suck on ya balls and slurp on
 the head of ya dick making ya
 toes curl., .then ima massage
 on ya balls
 Who this
 Sorry wrong number
 Na this the right number
I remember when my mom didn’t buy me a side kick because my grades was ass. I wasn’t a bad student my teacher just be lying when it came to parent teachers conference. The bitch would say I talked to much or was trying to be the class clown and it was disrespect. First of all none of us wanted to even be there and second of all she was about 80 years old she couldn’t even hold a piece of chalk to write on the board. Hand writing looking like a ekg. I wasn’t with the shits. Long story short I saved up some money and bought a sidekick. I had to get the monthly sim card minutes form the Arabs at the corner store. Everyhood got some Arab niggas tryna EXTORT the black community. My boy put me on to this NYC GROUP chat where you would send your age, sex and location. It was the perfect way to fiNNESSE the fuck outta hoes and get your meat tickled. It was late one school night and I was Talking to this one girl on AIM. She told me she lived near me and she was about 19 years old. Boy I was 12 and my dick was stiffer than a corpse. I hit her up smoothly tryna see what she was about. I thought I was freak so I tell her that I wanted to suck in her titles while playing my GameCube. My mom busy in my room cause she heard the door slamming animation form aim. Black mommas hate when you slam the door in they crib. She saw my sidekick light up and took it. I had to fitness and say my friend left it in my bag from school and I was gonna return it. Momma wasn’t buying that shit and took it.I’m going to bed salty as fuck. ( I ain’t know how to beat my meat yet so I was stuck horny). My mom bust in my room 2 minutes later furious, she ain’t know the foolishness I was partaking in. I will never for get what “MizzFabulous71890” sent me back “boy I want you to choke me with your GameCube controller cables and beat my ass cheeks like Kimbl slice. I wanna gargle your nut like listerine and swish it in my mouth like wine. I want to bounce on your dick to the point your balls burst and have you sore the next morning”. Bitch I got PE class tomorrow that’s gonna be painful as fuck. My momma ain’t know I was a freak a leak. I got my ass torn up

I remember when my mom didn’t buy me a side kick because my grades was ass. I wasn’t a bad student my teacher just be lying when it came to ...