see more Sex Y Memes, Sexy Video Memes, Viedos Sexy Memes from Instagram, Facebook, Tumblr, Twitter & More. 

Related to: Vodio Sexy Memes, Sexy Veidio Memes, Veido Sexy Memes

🔥 | Latest

Feminism, Food, and Fucking: AT&T 6:29 PM FEMAISH This is a blog ran by two strong empowered otherkin, plantkin women. Our pronouns are bun, bunself and tree, Tree'm/ Treeself Plantsexual, Asexual and binary destroyers. POSTS LIKES FOLLOWING ll AT&T 6:30 PM hellyeahfatfem... Follow Plantkin Currently bun am in a consensual relationship with a park tree. This tree is a willow however it identifies as an oak type tree. Bun know because being plant kin bun could hear the tree saying this. Oak told me that he identifies as male and uses male based pronouns. Oak prefers to be reffered to as a forest type tree #plantkin #otherkin #nature #pronouns #gender binary #gender #gaygr #gay man #gay #bi #bisexual Bun's partners Bun have 3 consensual partners that are all genderfluid, due to the fact that we are all gender fluid we are in a bi polygamous relationship since each day we may identify as different genders sometimes we swap genders. #biseuxal #bi #gay #gaygirl #gaymen #homosexual #gender #feminism #fat #gender fluid #gender fluidity ll AT&T 6:30 PM hellyeahfatfem... a Follow #biseuxal #bi #gay #gaygirl #gaymen #homosexual #gender #feminism #fat #gender fluid #gender fluidity Triggered at the store AGAIN Here is what is VERY problematic that bun have noticed in most food stores. They simply have the food there yet they do NOT have full representation for plantkin and otherkins among us. As a plant kin bun try to sustain on sunlight as much as bun can. However being stuck in this human shell is not easy so in order to not feel as triggered when bun enter the grocery store bun would appreciate a sun isle in which us plantkin can photosynthesize and at least feel like the kin we know we are deep down. Its the 21st century people!!! #otherkin #plantkin #food #feminism #fat #fatgirl #fatbabe #sexy #plants #plantlife #nature #foodstagram #help 1 note I’m a proud, fat, plantkin
Feminism, Food, and Fucking: AT&T
 6:29 PM
 FEMAISH
 This is a blog ran by two strong empowered
 otherkin, plantkin women. Our pronouns are
 bun, bunself and tree, Tree'm/ Treeself
 Plantsexual, Asexual and binary destroyers.
 POSTS
 LIKES
 FOLLOWING

 ll AT&T
 6:30 PM
 hellyeahfatfem...
 Follow
 Plantkin
 Currently bun am in a consensual relationship
 with a park tree. This tree is a willow however it
 identifies as an oak type tree. Bun know
 because being plant kin bun could hear the tree
 saying this. Oak told me that he identifies as
 male and uses male based pronouns. Oak
 prefers to be reffered to as a forest type tree
 #plantkin #otherkin #nature #pronouns
 #gender binary #gender #gaygr #gay man
 #gay #bi #bisexual
 Bun's partners
 Bun have 3 consensual partners that are
 all genderfluid, due to the fact that we are all
 gender fluid we are in a bi polygamous
 relationship since each day we may identify as
 different genders sometimes we swap genders.
 #biseuxal #bi #gay #gaygirl #gaymen
 #homosexual #gender #feminism #fat #gender
 fluid #gender fluidity

 ll AT&T
 6:30 PM
 hellyeahfatfem... a
 Follow
 #biseuxal #bi #gay #gaygirl #gaymen
 #homosexual #gender #feminism #fat #gender
 fluid #gender fluidity
 Triggered at the store
 AGAIN
 Here is what is VERY problematic that bun have
 noticed in most food stores. They simply have
 the food there yet they do NOT have full
 representation for plantkin and otherkins
 among us. As a plant kin bun try to sustain on
 sunlight as much as bun can. However being
 stuck in this human shell is not easy so in order
 to not feel as triggered when bun enter the
 grocery store bun would appreciate a sun isle
 in which us plantkin can photosynthesize and
 at least feel like the kin we know we are deep
 down. Its the 21st century people!!!
 #otherkin #plantkin #food #feminism #fat
 #fatgirl #fatbabe #sexy #plants #plantlife
 #nature #foodstagram #help
 1 note
I’m a proud, fat, plantkin

I’m a proud, fat, plantkin

America, Bad, and Bless Up: Woke up to this. He isn't allowed on the bed so he kept his hind legs on the floor. Reddit u/AndThatsAllSheWrote @DrSmashlove Ladies and gentlemen I gotta speak on something right quick before this become a epidemic. We need to collectively hold hands as Americans and address this issue. In the airport security line today I done seen not one. Not two. Not een three. FOUR young tings wearing the following outfit: colorful Crocs or Birkenstocks. Colorful a$$ socks. Black tights. Big baggy a$$ t shirt. No makeup. Hair disheveled. Not like a bird’s nest bc that could be a look, nah. Like someone had cocked a shotgun and SHOT a bird’s nest - “Smash, who would SHOOT a bird’s nest?” - EXACTLY - who would have this hair style in a public place?! 😂 Now u gon say, well it was probably early morning, what do u expect. NAH. TWO PM IN THE MF AFTERNOON 😂. Now it wouldn’t had been bad but then u got these lil tings flying back to Latin America unpacking they carry on full of Reese’s, M+M’s, Pringles, XBOX controllers and other gifts for people back home. These ladies dressed like they going to a fancy dinner bruv! Same age group! Lil nice pair of loafers, slim jeans, lil sportcoat, lil Louis Bag. Dignified! U feel me? Like the rich kid in ya high school like how his sexy mama dressed lmao u feel me? Like that! Side note: how everyone in Peru and Panama got a Louis canvas that Louis canvas ISPURNSIVE! Not expensive but like 2 chain and yo Gotti say ISPURNSIVE LMAO! Now u gon say “WELL AMERICAN GIRLS ARE CASUAL SMASH WHAT DO U EXPECT THIS ISN’T SOUTH AMERICA U WANT A SOUTH AMERICAN WOMAN THEN GO TO SOUTH AMERICA OL ENRIQUE IGLESIAS LOOKIN A$$. RICKY MARTIN SHIRT UNBUTTONED TO YA BELLY BUTTON...LOOKIN A$$.” Chill. U ain’t have to lump me with Ricky Ricardo for making a observation. I’m just saying it’s ladies dressing like grow folk and it’s ladies dressing like they headed to a fifth grade slumber party IF U AIN’T IN FIFTH GRADE ANY MORE U AIN GOTTA DRESS LIKE A FIFTH GRADER. IT’S HIGHER GRADES NOW LOL. YOUR FOREIGN COUNTERPARTS ARE DRESSING LIKE THEY GETTING A MBA DEGREE I’M JUST LETTING U KNOW. GO HEAD ROAST ME NOW. I’M JUST SAYING BAN THIS CANCER OF AN OUTFIT BEFORE IT GET TRACTION BLESS UP 😂😂😂
America, Bad, and Bless Up: Woke up to this. He isn't allowed on the
 bed so he kept his hind legs on the floor.
 Reddit u/AndThatsAllSheWrote
 @DrSmashlove
Ladies and gentlemen I gotta speak on something right quick before this become a epidemic. We need to collectively hold hands as Americans and address this issue. In the airport security line today I done seen not one. Not two. Not een three. FOUR young tings wearing the following outfit: colorful Crocs or Birkenstocks. Colorful a$$ socks. Black tights. Big baggy a$$ t shirt. No makeup. Hair disheveled. Not like a bird’s nest bc that could be a look, nah. Like someone had cocked a shotgun and SHOT a bird’s nest - “Smash, who would SHOOT a bird’s nest?” - EXACTLY - who would have this hair style in a public place?! 😂 Now u gon say, well it was probably early morning, what do u expect. NAH. TWO PM IN THE MF AFTERNOON 😂. Now it wouldn’t had been bad but then u got these lil tings flying back to Latin America unpacking they carry on full of Reese’s, M+M’s, Pringles, XBOX controllers and other gifts for people back home. These ladies dressed like they going to a fancy dinner bruv! Same age group! Lil nice pair of loafers, slim jeans, lil sportcoat, lil Louis Bag. Dignified! U feel me? Like the rich kid in ya high school like how his sexy mama dressed lmao u feel me? Like that! Side note: how everyone in Peru and Panama got a Louis canvas that Louis canvas ISPURNSIVE! Not expensive but like 2 chain and yo Gotti say ISPURNSIVE LMAO! Now u gon say “WELL AMERICAN GIRLS ARE CASUAL SMASH WHAT DO U EXPECT THIS ISN’T SOUTH AMERICA U WANT A SOUTH AMERICAN WOMAN THEN GO TO SOUTH AMERICA OL ENRIQUE IGLESIAS LOOKIN A$$. RICKY MARTIN SHIRT UNBUTTONED TO YA BELLY BUTTON...LOOKIN A$$.” Chill. U ain’t have to lump me with Ricky Ricardo for making a observation. I’m just saying it’s ladies dressing like grow folk and it’s ladies dressing like they headed to a fifth grade slumber party IF U AIN’T IN FIFTH GRADE ANY MORE U AIN GOTTA DRESS LIKE A FIFTH GRADER. IT’S HIGHER GRADES NOW LOL. YOUR FOREIGN COUNTERPARTS ARE DRESSING LIKE THEY GETTING A MBA DEGREE I’M JUST LETTING U KNOW. GO HEAD ROAST ME NOW. I’M JUST SAYING BAN THIS CANCER OF AN OUTFIT BEFORE IT GET TRACTION BLESS UP 😂😂😂

Ladies and gentlemen I gotta speak on something right quick before this become a epidemic. We need to collectively hold hands as Americans a...

Flexing, Memes, and New York: Ballerific Foot Werk: Monica Brown In Chanel's Spring 2018 PVC & Transparent Thigh Boots @balleralert Ballerific Foot Werk: Monica Brown In Chanel’s Spring 2018 PVC & Transparent Thigh Boots -blogged by @peachkyss (swipe) ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ballerific Foot Werk is more than just rocking designer brands. It’s about showcasing some of the most unique, hot, and chic foot werk for the stylish and super fashionable. When it comes to style, it is all about being able to stand out from the rest while adding a hint of “umph” to your look. Take a simple look and add statement shoes. Leave your mark wherever you decide to show off your style. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Let’s get into today’s foot werk from Chanel. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Chanel is coming through with their PVC Thigh High Boots from their Spring 2018 Collection. Everything about this screams sexy, stylish, and rain proof. Who said you can’t flex on ‘em in rain or snow? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Monica was spotted in New York wearing $1,550 boots and slaying per usual. Honestly, does she ever have a dull moment? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ As we enter the spring weather in some areas, we are going to see more rain and the transparent boots are perfect for the transition of seasons. If you can splurge, then go for it before they disappear! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Are you feeling today’s Ballerific Foot Werk?
Flexing, Memes, and New York: Ballerific Foot Werk: Monica Brown In Chanel's
 Spring 2018 PVC & Transparent Thigh Boots
 @balleralert
Ballerific Foot Werk: Monica Brown In Chanel’s Spring 2018 PVC & Transparent Thigh Boots -blogged by @peachkyss (swipe) ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ballerific Foot Werk is more than just rocking designer brands. It’s about showcasing some of the most unique, hot, and chic foot werk for the stylish and super fashionable. When it comes to style, it is all about being able to stand out from the rest while adding a hint of “umph” to your look. Take a simple look and add statement shoes. Leave your mark wherever you decide to show off your style. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Let’s get into today’s foot werk from Chanel. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Chanel is coming through with their PVC Thigh High Boots from their Spring 2018 Collection. Everything about this screams sexy, stylish, and rain proof. Who said you can’t flex on ‘em in rain or snow? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Monica was spotted in New York wearing $1,550 boots and slaying per usual. Honestly, does she ever have a dull moment? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ As we enter the spring weather in some areas, we are going to see more rain and the transparent boots are perfect for the transition of seasons. If you can splurge, then go for it before they disappear! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Are you feeling today’s Ballerific Foot Werk?

Ballerific Foot Werk: Monica Brown In Chanel’s Spring 2018 PVC & Transparent Thigh Boots -blogged by @peachkyss (swipe) ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Baller...

Be Like, Bless Up, and Bruh: My sister's gentle giant German Shepherd wears a bow tie everywhere because it makes people less intimidated and afraid of him. @DrSmashlove Reddit u/tricksy_trixie Say Bruh shout to u pretty a$$ ladies with resting bish face (RBF) bruv I fux with y’all. I fux witchu ladies the long way bruv y’all sexy. I’m talking and u just eyeing me. Scrutinizing me. U feel me? Am I making her mad? Is she disagreeing with me? What is she thinking? I need that. That element of risk. Like u might could reach across the table and break a bottle over my head bruv. That sh!t dangerous to me that’s sexy lol. Scowl at me. U feel me? HANGRY - even tho u just bodied four tacos, a bowl of guac, and a large horchata 😩. I fux with that. And women with RBF do well in business! That’s why women get successful and ppl be like “wow Susan is a bish” NO SHE AINT! SHE JUST GOT SKRONG RBF! “David if you don’t start being reasonable imma stab this pen into your neck. How you gon explain that to ya kids? You could have given us $17,000 more per month for this amazing software but nah. You wanted to die on your sword. Well David, act like a bish you gon DIE LIKE A BISH.” I mean I still remember tryina explain to my mama why my sister crying and my mama already got the chancleta IN HER HAND - RAISED - maybe EEN a wooden spoon in the other - just preparing for that cosmic two-tiered simultaneous SHLAP - SHMACK - CRACK of the spoon handle to end my existence u feel me? “Wow smash what a childhood that explains why you’re like this no wonder.” Ok first of all ...... YES ASF 😂. Y’all could judge my mama all u want to but u can’t have 1-on-1 convo’s with all ya chirren once u have more than three like after that u gotta be efficient and the flip flop - wooden spoon is efficient ASF. All I’m saying is at the end of the day I love my mama and perhaps RBF remind me of her Resting Boutta Whup Dat A$$ Face all I’m saying is for u ladies who are like “MY FRIENDS ALL SAY I HAVE THE WORST RBF LIKE HOW DO I GET RID OF THIS”...don’t 😍😂. As Tupac said, “You are appreciated ☺️”. Now none of u extra-a$$ ladies who follow me DM me talmbout “can I ride the Peepington while slapping u with a sandal and breaking wooden spoons on u zaddy ☺️” I told u I ain’t into being dominated! (Nah but DM me tho if u gon do it 🤤🤫) BLESS UP 😍😂😂😂
Be Like, Bless Up, and Bruh: My sister's gentle giant German Shepherd
 wears a bow tie everywhere because it
 makes people less intimidated and afraid
 of him.
 @DrSmashlove
 Reddit u/tricksy_trixie
Say Bruh shout to u pretty a$$ ladies with resting bish face (RBF) bruv I fux with y’all. I fux witchu ladies the long way bruv y’all sexy. I’m talking and u just eyeing me. Scrutinizing me. U feel me? Am I making her mad? Is she disagreeing with me? What is she thinking? I need that. That element of risk. Like u might could reach across the table and break a bottle over my head bruv. That sh!t dangerous to me that’s sexy lol. Scowl at me. U feel me? HANGRY - even tho u just bodied four tacos, a bowl of guac, and a large horchata 😩. I fux with that. And women with RBF do well in business! That’s why women get successful and ppl be like “wow Susan is a bish” NO SHE AINT! SHE JUST GOT SKRONG RBF! “David if you don’t start being reasonable imma stab this pen into your neck. How you gon explain that to ya kids? You could have given us $17,000 more per month for this amazing software but nah. You wanted to die on your sword. Well David, act like a bish you gon DIE LIKE A BISH.” I mean I still remember tryina explain to my mama why my sister crying and my mama already got the chancleta IN HER HAND - RAISED - maybe EEN a wooden spoon in the other - just preparing for that cosmic two-tiered simultaneous SHLAP - SHMACK - CRACK of the spoon handle to end my existence u feel me? “Wow smash what a childhood that explains why you’re like this no wonder.” Ok first of all ...... YES ASF 😂. Y’all could judge my mama all u want to but u can’t have 1-on-1 convo’s with all ya chirren once u have more than three like after that u gotta be efficient and the flip flop - wooden spoon is efficient ASF. All I’m saying is at the end of the day I love my mama and perhaps RBF remind me of her Resting Boutta Whup Dat A$$ Face all I’m saying is for u ladies who are like “MY FRIENDS ALL SAY I HAVE THE WORST RBF LIKE HOW DO I GET RID OF THIS”...don’t 😍😂. As Tupac said, “You are appreciated ☺️”. Now none of u extra-a$$ ladies who follow me DM me talmbout “can I ride the Peepington while slapping u with a sandal and breaking wooden spoons on u zaddy ☺️” I told u I ain’t into being dominated! (Nah but DM me tho if u gon do it 🤤🤫) BLESS UP 😍😂😂😂

Say Bruh shout to u pretty a$$ ladies with resting bish face (RBF) bruv I fux with y’all. I fux witchu ladies the long way bruv y’all sexy. ...

Be Like, Bless Up, and Chicago: Waiting to surprise my SO with this little nugget when she gets home from work. Reddit u/belatedpajamas @DrSmashlove Now people always wanna be like “wow how do you live in Chicago”, “damn smash Chicago is cold asf why not Miami”, “wow Chicago is big cold yuck.” OKAY. DUH. NOBODY SAYING IT’S WARM LOL. But the cold got benefits. For one, it make the holidays pretty. I don’t celebrate Christmas but all the pretty lights and snowflakes bruv that make me feel like I’m in a quaint, adorable little English village. On some “Cheerio chap! Yes very good govvenah! BRIYYANT!” 😂 U feel me? Heritage. Not my heritage - but somebody heritage lol! Fireplaces. Cozy lil fires. U feel me? Seasons. Now it’s also downsides. I keep water bottles in my car and them bottles freeze. No bueno asf. But a HALF FROZE bottle is a come up! If u catch it at the right point in the freeze life cycle it develop a water PP column right up the middle that osmularicizes coldness through water you pour into the bottle it and freezes it to the optimal gym water temp. Boom. One sip and u transported to the mountains of Norway bruv. U thirsty. U been walking for days. U come upon a comely Norwegian birb with a gaggle of aggressive huskies barking at u. U like “Ok these huskies don’t like my kind lmao RIP to me it was real”. She opens her mouth and whispers: “Jeg kan se din PP-utskrift gjennom din overcoat” (“I can see your PP print through your overcoat”). And then u like “aye short blond hair on white girls is sexy ol McCaulay Culkin Justin Bieber with a fatty lookin a$$ PAUSE.” And she like “come. Drink.” And she open her shroud which is made from a single uncut bison skin and she bare nekky and she put my head against her heart and pour water into my mouth like I’m her bb and I’m like “wow Scandinavians are wild but I love it.” That’s how soothing that half frozen ice PP water bottle taste bruv. Anyway then she fall in love with me and ask me to live among her people and I’m like “Jeg er her for en god stund, ikke lenge, du vet jeg” (“I'm here for a good time not a long time, you know **I**”). And she shed a single tear and I pet the huskies and depart homeward. BOTTOM LINE THAT HALF FROZEN WATER BOTTLE IS A GYM BLESSING BLESS UP 😍😂😂😂
Be Like, Bless Up, and Chicago: Waiting to surprise my SO with this
 little nugget when she gets home
 from work.
 Reddit u/belatedpajamas
 @DrSmashlove
Now people always wanna be like “wow how do you live in Chicago”, “damn smash Chicago is cold asf why not Miami”, “wow Chicago is big cold yuck.” OKAY. DUH. NOBODY SAYING IT’S WARM LOL. But the cold got benefits. For one, it make the holidays pretty. I don’t celebrate Christmas but all the pretty lights and snowflakes bruv that make me feel like I’m in a quaint, adorable little English village. On some “Cheerio chap! Yes very good govvenah! BRIYYANT!” 😂 U feel me? Heritage. Not my heritage - but somebody heritage lol! Fireplaces. Cozy lil fires. U feel me? Seasons. Now it’s also downsides. I keep water bottles in my car and them bottles freeze. No bueno asf. But a HALF FROZE bottle is a come up! If u catch it at the right point in the freeze life cycle it develop a water PP column right up the middle that osmularicizes coldness through water you pour into the bottle it and freezes it to the optimal gym water temp. Boom. One sip and u transported to the mountains of Norway bruv. U thirsty. U been walking for days. U come upon a comely Norwegian birb with a gaggle of aggressive huskies barking at u. U like “Ok these huskies don’t like my kind lmao RIP to me it was real”. She opens her mouth and whispers: “Jeg kan se din PP-utskrift gjennom din overcoat” (“I can see your PP print through your overcoat”). And then u like “aye short blond hair on white girls is sexy ol McCaulay Culkin Justin Bieber with a fatty lookin a$$ PAUSE.” And she like “come. Drink.” And she open her shroud which is made from a single uncut bison skin and she bare nekky and she put my head against her heart and pour water into my mouth like I’m her bb and I’m like “wow Scandinavians are wild but I love it.” That’s how soothing that half frozen ice PP water bottle taste bruv. Anyway then she fall in love with me and ask me to live among her people and I’m like “Jeg er her for en god stund, ikke lenge, du vet jeg” (“I'm here for a good time not a long time, you know **I**”). And she shed a single tear and I pet the huskies and depart homeward. BOTTOM LINE THAT HALF FROZEN WATER BOTTLE IS A GYM BLESSING BLESS UP 😍😂😂😂

Now people always wanna be like “wow how do you live in Chicago”, “damn smash Chicago is cold asf why not Miami”, “wow Chicago is big cold y...