πŸ”₯ | Latest

Tongue Game: That tongue game tho..
Tongue Game: That tongue game tho..

That tongue game tho..

Tongue Game: oh my god Dr Smashlove So my lil homegirl text me: "smash am I weird that I can really only cum from oral? I was with a guy and I couldn't cum from penetration and he was frustrated and said 'well there's a first time for everything.'..." OK it's four type of women out here lemme splain u: (1) girls who only cum from penetration. This type of girl DGAF about a tongue Bruh. That's the lil appetizer. U feel me? The lil mini-samosas at the Indian restaurant. That ain't what she here for. She want u to go Floyd Fvcking Mayweather on the Punani Bruh. She want the four walls of her Punani blown out and rearranged. That lil tongue game don't interest her. This category include freaks and ladies with daddy issues for whom pain is as important or more important than pleasure πŸ€—. (2) This girl crave the soft, warm, wet gyrations of that tongue sending her into the stratosphere where she up in the clouds hi fiving birds. And Zeus. And shit. (Or so they tell me YungTornadoTung πŸ˜πŸ˜‚). (3) This girl just keep cumming Bruh. I put my tongue on her, boom. I hit that deep back stroke, she arching her back and shaking and talking in tongues like she done caught the Holy Spirit. Two fingers under the table at a steakhouse Bruh she bussing non stop while I feed her bites of lobster mashed potatoes. If u find this girl marry her Bruh u got no choice. She will make u feel like MF Superman β˜„οΈ. (4) This type ain't gon cum regardless. I've been with this type exactly once. Sadly, this type will keep apologizing like "I LOVED IT OMG YOU'RE AMAZING I JUST CAN'T CUM." Don't fall on your sword - just make it nice for her and don't put pressure on her. Now as for old boy with his "there's a first time for everything" lookin ass, listen, Mr. Lookin Ass. Ladies gon love what they love. Who TF are u to pop off passive aggressively because she didn't massage your ego by cumming for u the way u wanted her to? Smfh. Let her do her. Maybe she ain't all enchanted with the PP like that, like she enjoy it but she crave other tings. U got a tongue bih, use it. Don't be snide. U feel me? Take their presence as a blessing and make it special. ALWAYS MAKE YOUR LOVER FEEL SPECIAL. IF U DON'T, SOMEONE ELSE WILL. BLESS UP πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Tongue Game: oh my god
 Dr Smashlove
So my lil homegirl text me: "smash am I weird that I can really only cum from oral? I was with a guy and I couldn't cum from penetration and he was frustrated and said 'well there's a first time for everything.'..." OK it's four type of women out here lemme splain u: (1) girls who only cum from penetration. This type of girl DGAF about a tongue Bruh. That's the lil appetizer. U feel me? The lil mini-samosas at the Indian restaurant. That ain't what she here for. She want u to go Floyd Fvcking Mayweather on the Punani Bruh. She want the four walls of her Punani blown out and rearranged. That lil tongue game don't interest her. This category include freaks and ladies with daddy issues for whom pain is as important or more important than pleasure πŸ€—. (2) This girl crave the soft, warm, wet gyrations of that tongue sending her into the stratosphere where she up in the clouds hi fiving birds. And Zeus. And shit. (Or so they tell me YungTornadoTung πŸ˜πŸ˜‚). (3) This girl just keep cumming Bruh. I put my tongue on her, boom. I hit that deep back stroke, she arching her back and shaking and talking in tongues like she done caught the Holy Spirit. Two fingers under the table at a steakhouse Bruh she bussing non stop while I feed her bites of lobster mashed potatoes. If u find this girl marry her Bruh u got no choice. She will make u feel like MF Superman β˜„οΈ. (4) This type ain't gon cum regardless. I've been with this type exactly once. Sadly, this type will keep apologizing like "I LOVED IT OMG YOU'RE AMAZING I JUST CAN'T CUM." Don't fall on your sword - just make it nice for her and don't put pressure on her. Now as for old boy with his "there's a first time for everything" lookin ass, listen, Mr. Lookin Ass. Ladies gon love what they love. Who TF are u to pop off passive aggressively because she didn't massage your ego by cumming for u the way u wanted her to? Smfh. Let her do her. Maybe she ain't all enchanted with the PP like that, like she enjoy it but she crave other tings. U got a tongue bih, use it. Don't be snide. U feel me? Take their presence as a blessing and make it special. ALWAYS MAKE YOUR LOVER FEEL SPECIAL. IF U DON'T, SOMEONE ELSE WILL. BLESS UP πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

So my lil homegirl text me: "smash am I weird that I can really only cum from oral? I was with a guy and I couldn't cum from penetration...

Tongue Game: when they ask me how my tongue game is It's fire πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ whatyouexpect nochill itslit expert petty pettyaf pettypost savage foh tantric
Tongue Game: when they ask me how my tongue
 game is
It's fire πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ whatyouexpect nochill itslit expert petty pettyaf pettypost savage foh tantric

It's fire πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ whatyouexpect nochill itslit expert petty pettyaf pettypost savage foh tantric

Tongue Game: The way different guys give head Hahah im not black but i give heads like that, im knows for my tongue game ;) πŸ˜‚πŸ˜‚ hoodclips @Mr_Bankshot nochill hoodcomedy hoodvines
Tongue Game: The way different guys give head
Hahah im not black but i give heads like that, im knows for my tongue game ;) πŸ˜‚πŸ˜‚ hoodclips @Mr_Bankshot nochill hoodcomedy hoodvines

Hahah im not black but i give heads like that, im knows for my tongue game ;) πŸ˜‚πŸ˜‚ hoodclips @Mr_Bankshot nochill hoodcomedy hoodvines

Tongue Game: Tongue game tooooo strongπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸ½
Tongue Game: Tongue game tooooo strongπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸ½

Tongue game tooooo strongπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸ½

Tongue Game: k-vines Lmao that tongue game crazyπŸ˜‚-hoodclips hoodvines
Tongue Game: k-vines
Lmao that tongue game crazyπŸ˜‚-hoodclips hoodvines

Lmao that tongue game crazyπŸ˜‚-hoodclips hoodvines