🔥 | Latest

Be Like, Beard, and Facebook: .facebook.com People love to stare at me and my antlers headdress.. . And yeah it's strange. Nobody's probably accustomed to seeing something like this in public, on a normal day, whatever. That's fine What's not fine? Staring. Whole groups of people becoming silent and staring as I walk by Or, girls giggling or whatever and texting frantically (picture or video or tweeting about it?) assuming that they're targeting me with this behavior, again. That's all well and good... my point is this Find something weird, mock it, whatever you wanna do. DONT DO IT RIGHT IN FRONT OF THE PERSON YOU ARE TARGETING WITH THE IGNORANT CHILDISH BEHAVIOR!! Don't make it obvious to me that you think I am a freak. I obviously wear this to gain attention yes, I'm fully aware of what I look like fam, I know this isn't "normal", but I also know I'm slayin right now and you ain't so sick it up buttercupl! I was even aware of this happening at beard (but it's beard so that's just silly to be like that there.) Mainly, I thought people were raised better than that and knew not to stare nor point and laugh, nor whisper and exclude People So when this shit just happened at Applebee's tonight. I said quite loudly to my mother "l know I'm the one wearing antlers and that is weird to see, but, it's IMPOLITE TO STARE and LAUGH when I can Fuckin hear you. I thought people raised y'all better than that?1?!?" I don't think the dads of each table liked that part at all 2 I was white loud at that part saying essentially they raised little shitheads
Be Like, Beard, and Facebook: .facebook.com
 People love to stare at me and my antlers headdress.. . And yeah it's
 strange. Nobody's probably accustomed to seeing something like this in
 public, on a normal day, whatever. That's fine
 What's not fine? Staring. Whole groups of people becoming silent and
 staring as I walk by
 Or, girls giggling or whatever and texting frantically (picture or video or
 tweeting about it?) assuming that they're targeting me with this behavior,
 again. That's all well and good... my point is this
 Find something weird, mock it, whatever you wanna do. DONT DO IT
 RIGHT IN FRONT OF THE PERSON YOU ARE TARGETING WITH THE
 IGNORANT CHILDISH BEHAVIOR!! Don't make it obvious to me that you
 think I am a freak.
 I obviously wear this to gain attention yes, I'm fully aware of what I look like
 fam, I know this isn't "normal", but I also know I'm slayin right now and you
 ain't so sick it up buttercupl! I was even aware of this happening at beard
 (but it's beard so that's just silly to be like that there.)
 Mainly, I thought people were raised better than that and knew not to stare
 nor point and laugh, nor whisper and exclude People
 So when this shit just happened at Applebee's tonight. I said quite loudly to
 my mother "l know I'm the one wearing antlers and that is weird to see, but,
 it's IMPOLITE TO STARE and LAUGH when I can Fuckin hear you. I thought
 people raised y'all better than that?1?!?"
 I don't think the dads of each table liked that part at all 2 I was white loud at
 that part saying essentially they raised little shitheads
Ass, Bitch, and Cute: At least I don't use other people's pictures and claim them as my own. Now THAT is I'm pretty sure you are literally doing that though really don't think that wanting to see tits makes me a pervert eyesight guy would want to Imao like that. You're so fucking stupid to think that asking for nudes doesn't make you a pervert Hey cute pic what's up? I feel honored Imao since literally every ring hi nm ya know, smart thinking with the dog pic v cute dog Excuse me? No. riiight stop you lying bro it aint getting past me lol I mean it works like 75% of the time soo Are you serious? I'm pretty sure you are literally doing that though Uh huh Maybe you're the weird one here Hmmmm you sure? Lol Well yeah Excuse me? No Alright, whatever, Believe whatever you Lol thank you! I wish he was minehe's my aunts Just prove to me that you're real by showing a live pic of you holding up a peace sign Take a live pic rn then want, but I do use myself and not some fake-ass tumblr boy You're so fucking dumb Uh huh Sure, but afterI prove I'm real you gotta show me your tits in return well he's adorable How? Lmao Just a fake ass cute emo looking girl lol But I'm not gonna get to see boobs sooo Alright, whatever, Believe whatever you want, but I do use myself and not some fake-ass tumblr boy True, wanna come help me steal him? Lol Just ask any straight guy you know 1. not fake 2. not emo 3. I can prove my reality, but can you prove yours? I don't think so You're asking a minor for nudes, and that can get you into serious trouble See, you're fake. Yeah, most guys would want to see tits, but most sane, non-perverted guys wouldn't straight up ask a chick for nudes like that. You're so fucking stupid to think that asking for nudes doesn't make you a Considering he's not even your aunt's dog no thanks lol Just a fake ass cute emo looking girl lol I mean I'm 17 soo No l just really like tits Imao What? Lol just said he was my arrives 1. not fake 2. not emo 3. I can prove my reality, but can you prove yours? I don't think so I can, and clearly you can't otherwise you already would have Still, it is illegal no matter how old. No, really just a fake perverted bitch. Aunt's Well you're boring lol I mean both ig Actually, if you could prove yourself to be real, you would have already done so, too, wouldn't you? I'm sorry I don't like to show more of myself to fucking perverts I mean it works like 75% of the time soo Well, dude, obviously if you just search cute guy with dog on google, that pic pops up lol I can, and clearly you can't otherwise you already would have No. I'm smart Maybe you're the weird one here bye bye Noo Type a message ype a message ype a message Type a message ype a message Unblock
Ass, Bitch, and Cute: At least I don't use other people's pictures
 and claim them as my own. Now THAT is
 I'm pretty sure you are literally doing that
 though
 really don't think that wanting to see tits
 makes me a pervert
 eyesight guy would want to Imao
 like that. You're so fucking stupid to think
 that asking for nudes doesn't make you a
 pervert
 Hey cute pic
 what's up?
 I feel honored Imao
 since literally every
 ring
 hi
 nm
 ya know, smart thinking with the dog pic
 v cute dog
 Excuse me? No.
 riiight stop you lying bro it aint getting
 past me lol
 I mean it works like 75% of the time soo
 Are you serious?
 I'm pretty sure you are literally doing that
 though
 Uh huh
 Maybe you're the weird one here
 Hmmmm you sure? Lol
 Well yeah
 Excuse me? No
 Alright, whatever, Believe whatever you
 Lol thank you! I wish he was minehe's
 my aunts
 Just prove to me that you're real by
 showing a live pic of you holding up a
 peace sign
 Take a live pic rn then
 want, but I do use myself and not some
 fake-ass tumblr boy
 You're so fucking dumb
 Uh huh
 Sure, but afterI prove I'm real you gotta
 show me your tits in return
 well he's adorable
 How? Lmao
 Just a fake ass cute emo looking girl lol
 But I'm not gonna get to see boobs sooo
 Alright, whatever, Believe whatever you
 want, but I do use myself and not some
 fake-ass tumblr boy
 True, wanna come help me steal him? Lol
 Just ask any straight guy you know
 1. not fake
 2. not emo
 3. I can prove my reality, but can you prove
 yours? I don't think so
 You're asking a minor for nudes, and that
 can get you into serious trouble
 See, you're fake.
 Yeah, most guys would want to see tits,
 but most sane, non-perverted guys
 wouldn't straight up ask a chick for nudes
 like that. You're so fucking stupid to think
 that asking for nudes doesn't make you a
 Considering he's not even your aunt's dog
 no thanks lol
 Just a fake ass cute emo looking girl lol
 I mean I'm 17 soo
 No l just really like tits Imao
 What? Lol just said he was my arrives
 1. not fake
 2. not emo
 3. I can prove my reality, but can you prove
 yours? I don't think so
 I can, and clearly you can't otherwise you
 already would have
 Still, it is illegal no matter how old.
 No, really just a fake perverted bitch.
 Aunt's
 Well you're boring lol
 I mean both ig
 Actually, if you could prove yourself to be
 real, you would have already done so, too,
 wouldn't you? I'm sorry I don't like to show
 more of myself to fucking perverts
 I mean it works like 75% of the time soo
 Well, dude, obviously if you just search
 cute guy with dog on google, that pic
 pops up lol
 I can, and clearly you can't otherwise you
 already would have
 No. I'm smart
 Maybe you're the weird one here
 bye bye
 Noo
 Type a message
 ype a message
 ype a message
 Type a message
 ype a message
 Unblock
Ass, Fucking, and Gooo: ALRIGHT MOTHERFUCKERS, TIME FOR SOME LEARNN S0 SIT ASS DOWN AND GET OUT OUR NOTEPAD THS SHIT RIGHT HERE IS SUGAR SCRUB YEAHIKNOW YOUVE SEEN IT BEFORE BUT YOU DONT IKNOW WHAT KNOW AND THAT WHEN YOU USE IT WITH ONE OF THESE FUCKERS YOU WILL GET LEGS AND ARMS AND ANY OTHER SHT YOU WANT THAT S SO SOFT YOU WILL BE SHOVING IT IN THE FACE OF EVLRYONE YOU KNOW AND ASHONG THEM TO COMPARE IT TO THE TENDER PINK FLESH OF A NEWBORN SO GET YOUASELF SOME FUCKING WHITE SUGAR AND SOME CHEAP ASS OIL LIKE CANOLA OR SOME SHIT AND MC THAY SHT WTH TWO PARTS SUGAR AND ONE PART OIL THAT MEANS TWICE AS MUCH SUGAR AS OIL BTCHES IUSLIALLY FIGURE OUT HOW MUCH OIL THAT IS) DROPA FEW DROPS OF ANILLA ESSENCE OR WHATEVER YOU WANNA SMELL LIKE MIX IT UP REALLY GOOD MMMM SMELLS LINE CAKE BATTER FUCK YEAH NOW GET YOURSELF GOOO AND NAKED REAL NAKED RupER YOUR GODDESS-LKE ASS VMTH A BUE&E BATH DONT FUCKING CARE NOW GET OUT OF THAT GROSS HAIRY DIRT WATER AND SIT THAT SWEET GOOP AND RUB IT ALL OVER THAT SKON OF YOURSOUst dont use ths stuf on or near your lady bts i put this in loiwer case because t is realy important your love cavern does not ike sugar un uh no way its dabetc) RUB RUB RUB KEEP RUBBIN YEAH YOUR HANDS STARTNG TO FEEL WEIRD GOOD BECAUSE ITS WORKING NOW TAKE THAT CHEAP ASS DISPOSABLE RAZOR YOU HAVE AND SHAME OFF THAT NASTY-ASS DEAD SION EWW ITS so GROSS NO ITS NOT ITS YOUR OWN SKIN BUT ITS ALL GREY GOOD NOW FEEL YEOUND SOFT SION THAT WAS ONCE BURIED U DEAD FLAKES OF YOUR FUCKERS CLASS 凧AGES ME BEEN LOOKON hanks for the Sp ka. My wife just did this and has been running around the house screaming M A FUCKING GODDESS
Ass, Fucking, and Gooo: ALRIGHT MOTHERFUCKERS, TIME FOR SOME LEARNN S0 SIT
 ASS DOWN AND GET OUT OUR
 NOTEPAD
 THS SHIT RIGHT HERE IS SUGAR SCRUB YEAHIKNOW YOUVE
 SEEN IT BEFORE BUT YOU DONT IKNOW WHAT KNOW AND
 THAT WHEN YOU USE IT WITH ONE OF THESE FUCKERS
 YOU WILL GET LEGS AND ARMS AND ANY OTHER SHT YOU
 WANT THAT S SO SOFT YOU WILL BE SHOVING IT IN THE FACE
 OF EVLRYONE YOU KNOW AND ASHONG THEM TO COMPARE IT
 TO THE TENDER PINK FLESH OF A NEWBORN
 SO GET YOUASELF SOME FUCKING WHITE SUGAR AND SOME
 CHEAP ASS OIL LIKE CANOLA OR SOME SHIT AND MC THAY
 SHT WTH TWO PARTS SUGAR AND ONE PART OIL THAT
 MEANS TWICE AS MUCH SUGAR AS OIL BTCHES IUSLIALLY
 FIGURE OUT HOW MUCH OIL THAT IS) DROPA FEW DROPS OF
 ANILLA ESSENCE OR
 WHATEVER YOU WANNA SMELL LIKE MIX IT UP REALLY GOOD
 MMMM SMELLS LINE CAKE BATTER FUCK YEAH
 NOW GET YOURSELF GOOO AND NAKED REAL NAKED
 RupER YOUR GODDESS-LKE ASS VMTH A BUE&E BATH
 DONT FUCKING CARE
 NOW GET OUT OF THAT GROSS HAIRY DIRT WATER AND SIT
 THAT SWEET GOOP AND RUB IT ALL OVER THAT SKON OF
 YOURSOUst dont use ths stuf on or near your lady bts i put this
 in loiwer case because t is realy important your love cavern does
 not ike sugar un uh no way its dabetc) RUB RUB RUB KEEP
 RUBBIN YEAH YOUR HANDS STARTNG TO FEEL WEIRD GOOD
 BECAUSE ITS WORKING
 NOW TAKE THAT CHEAP ASS DISPOSABLE RAZOR YOU HAVE
 AND SHAME OFF THAT NASTY-ASS DEAD SION EWW ITS so
 GROSS NO ITS NOT ITS YOUR OWN SKIN BUT ITS ALL GREY
 GOOD NOW FEEL YEOUND SOFT SION THAT WAS
 ONCE BURIED U
 DEAD FLAKES OF YOUR
 FUCKERS CLASS
 凧AGES
 ME BEEN LOOKON
 hanks for the Sp ka.
 My wife just did this and has been running around the house screaming
 M A FUCKING GODDESS